تاریخ انتشار : شنبه 28 مرداد 1402 - 14:39
کد خبر : 63119

خدمات نوآورانه بانکی و نگاه حمایتی به حوزه مدیریت شهری، وجه تمایز بانک شهر است

خدمات نوآورانه بانکی و نگاه حمایتی به حوزه مدیریت شهری، وجه تمایز بانک شهر است
اخبار پولی مالی_ انتظار می رود بانک شهر علاوه بر نقش آفرینی در توسعه زیرساخت های حمل ونقل عمومی پایتخت به اجرای پروژه های بزرگ دیگر همچون بزرگراه سازی نیز ورود کند، و خدمات نوآورانه بانکی و نگاه حمایتی به حوزه مدیریت شهری، وجه تمایز بانک شهر است.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک شهر، سید جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر تهران با اشاره به ظرفیت های بانک شهر برای کمک به توسعه شهر تهران گفت: حمل و نقل عمومی پایتخت به دلیل عقب ماندگی هایی که در ۶ سال اخیر رخ داده، نیاز به پشتیبانی و حمایت خوب مالی و سرمایه گذاری مناسب دارد.

وی با بیان اینکه بانک شهر می تواند یکی از سرمایه گذاران جدی در حوزه حمل و نقل عمومی تهران باشد، گفت: این بانک به خصوص در بحث تامین منابع مالی برای ساخت خطوط مترو، خرید واگن و اتوبوس و حتی درحوزه پرداخت الکترونیک در اتوبوس و تاکسی ها، می تواند نقش مهم و تاثیرگذاری ایفا کند.

تشکری هاشمی با اشاره به تعامل خوب شورای شهر و شهرداری تهران با بانک شهر، ادامه داد: ارتباط تنگاتنگی میان این بانک و مدیریت شهری پایتخت وجود دارد؛ این مهم می تواند هم مسائل و مشکلات کلانشهر تهران را به درستی مرتفع سازد و هم بانک شهر به رسالت اصلی خود که فعالیت تخصصی در حوزه شهری است به نحوه شایسته بپردازد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با تاکید بر نقش تاثیرگذار بانک شهر به عنوان بانکی تخصصی در حوزه شهری، گفت: متاسفانه بانک های کشور به دلایل متعدد نقش چشمگیری در توسعه زیر ساخت های شهری نداشته اند اما ظرفیت های بانک شهر و اقدامات این بانک طی یک دهه گذشته آن را از سایر بانک ها متمایز کرده است.

وی گفت: تهران نماد موفقیت و پیشرفت کشور است؛ به گونه ای که هر اتفاقی که در این شهر رخ دهد، هم می تواند الگویی برای سایر کلانشهرها و هم نماد پایتخت کشور باشد. بر همین اساس هر تلاشی که با کمک بانک شهر برای کمک به توسعه زیرساخت های تهران به خصوص در حوزه ناوگان حمل و نقل عمومی رخ دهد می تواند نمود کشوری و حتی بین المللی داشته باشد.

تشکری هاشمی در پایان با بیان اینکه بانک شهر توانایی آن را دارد که در سایر حوزه های شهری ورود مثمرثمر کند، گفت: به عنوان مثال در حوزه ساخت معابر و بزرگراه سازی این بانک می تواند سرمایه گذاری کرده و نقش مطلوبی داشته باشد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.