تاریخ انتشار : دوشنبه 19 دی 1401 - 17:34
کد خبر : 40967

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت:

حمایت های بیمه سلامت از زوجین نابارور جدی است

حمایت های بیمه سلامت از زوجین نابارور جدی است
اخبار پولی مالی_ مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت که حمایت های بیمه سلامت از زوجین نابارور جدی است.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از سازمان بیمه سلامت، محمد مهدی ناصحی مدیر عامل سازمان بیمه سلامت در سفر به استان آذربایجان غربی در جمع خبرنگاران؛ در خصوص خدمات درمان ناباروری گفت: آذربایجان غربی بهترین خدمات را در حوزه درمان ناباروری ارائه داده و اقدامات قابل قبول است.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران افزود: حمایت های بیمه ای در سطح مناسبی بوده و اعتبارات قابل قبولی نیز برای این مساله تخصیص داده شده است؛ لذا با حضور میدانی و شنیدن نقطه نظرات همکاران اصلاحات لازم انجام می شود.

وی با بیان اینکه بیمه سلامت ایران با توجه به مصوبات قانونی حمایت های لازم از زوجین نابارور را انجام می دهد تصریح کرد: بسیاری از خدمات و حمایت ها در بخش دولتی به میزان ۱۰۰ درصد است، در بخش بستری ۹۰ درصد خدمات ناباروری و در بخش دارو و سرپایی ۷۰ درصد خدمات پوشش داده می شود‌.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران اظهار داشت: آذربایجان غربی از استان های خوب در ارائه خدمات به زوجین نابارور است، لذا مقرر شده اگر مشکل اعتباری و منابع وجود داشت؛ در مدت زمان سریعتری کمک های لازم صورت گیرد تا مردم دچار مشکل نشوند.

ناصحی گفت: خوشبختانه پرداختی های سازمان بیمه سلامت به روز بوده و هیچ مشکلی در تامین منابع به ویژه برای بیماران صعب العلاج وجود ندارد، ضمن اینکه ارائه خدمات به گروه های دیگر بیماران تحت پوشش سازمان ادامه خواهد داشت.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.