تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 آذر 1402 - 10:27
کد خبر : 73458

حضور فینوتک در سی‌امین همایش ملی بیمه و توسعه

حضور فینوتک در سی‌امین همایش ملی بیمه و توسعه
اخبار پولی مالی_ سی امین همایش ملی و یازدهمین همایش بین المللي بیمه و توسعه از تاریخ ۱۲ الی ۱۳ آذرماه ۱۴۰۲ با حضور وزیرامور اقتصادی و دارایی، رئیس بیمه مرکزی، وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری،مدیرعامل سندیکای بیمه ومدیران ارشد این عرصه در حالی درمرکزهمایش های بین المللی برج ميلاد برگزار شد که شرکت فینوتک درنمایشگاه جانبی همایش بیمه و توسعه با برپایی غرفه اختصاصی حضورسبزی داشت.

به گزارش اخبار پولی مالی، شرکت فینوتک به عنوان یکی ازشرکت های پیشگام در ارائه راهکارهای نوآورانه ، سرویس های متنوع خود را متناسب با نیازهای صنعت بیمه از جمله در حوزه مدیریت روابط اعتباری شرکت‌های بیمه با مشتریان و شبکه فروش و نمایندگان معرفی نمود که با استقبال فراوانی مواجه شد. علاوه بر این، فینوتک با چندین شرکت بیمه برتر، تفاهم نامه همکاری منعقد کرد. ازمیان این تفاهم نامه ها می توان به تفاهم نامه همکاری با پلنت، شرکت حامی استارتاپ‌های بیمه ای، اشاره کرد. این تفاهم نامه در راستای حمایت از استارتاپ بیمه ای، رفع نیازهای زیرساختی آنها و ترویج هرچه بیشتر اینشورتک در اکوسیستم نوآوری صنعت بیمه منعقد شد. مهدی ملکی مدیرعامل شرکت فینوتک وایمان ارسطو مدیرعامل مرکز نوآفرینی بیمه و مالی پلنت، از امضاکنندگان این تفاهم‌نامه بودند.

لازم به ذکراست، شرکت فینوتک فعالیت خود را با تمرکز روی ارائه‌ خدمات بانکداری باز از سال ۱۳۹۵ با ارائه‌ وب‌سرویس‌های بانکی شروع کرد، امروزه با ارائه بیش از۲۰۰ سرویس در حوزه های مختلف در مسیر ارائه سرویس های open finance قرار گرفته است و در برنامه بلند مدت خود با نگاهی به جامعیت و تنوع خدمات، به دنبال قرار گرفتن به عنوان هاب ارائه سرویس در همه حوزه ها (open data) است.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.