تاریخ انتشار : سه شنبه 22 آذر 1401 - 18:22
کد خبر : 37842

حضور فرودگاه پیام در یازدهمین نمایشگاه بین المللی هوایی کیش

حضور فرودگاه پیام در یازدهمین نمایشگاه بین المللی هوایی کیش
اخبار پولی مالی_ فرودگاه بین المللی پیام در راستای ارتقای کیفیت و تبادل تجربیات با سایر فرودگاه‌های کشور با آمادگی کامل جهت معرفی هرچه بیشتر امکانات، تجهیزات و توانمندی‌های بالقوه و بالفعل خود در یازدهمین نمایشگاه بین المللی هوایی کیش حضور یافت.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام، محمد رضا بلبلی معاون سازمان هوایی کشوری در حاشیه بازدید از غرفه فرودگاه پیام در خصوص اعلام زمان حضور ایرلاین ها در این فرودگاه و انجام پرواز های مسافری منظم در البرز گفت: فرودگاه بین المللی پیام به دلایل زیادی یکی از امن ترین فرودگاه های کشور و نیز بهترین جایگزین برای ترافیک پرواز های مسافری فرودگاه های مهر آباد و امام خمینی (ره ) است.

وی افزود: در مرحله اول با توصیه خواهان حضور ایرلاین های مسافری در فرودگاه پیام هستیم که در صورت عدم توفیق از راهکارهای دستوری استفاده خواهیم کرد.
بلبلی اظهار داشت: به البرزنشینان شریف قول می دهم بزودی شاهد پرواز های منظم مسافری از فرودگاه بین‌المللی پیام حداقل برای شهر های بزرگ باشیم.

گفتنی است ، نمایشگاه بین المللی هوایی کیش با حضور بیش از ۹۰ شرکت خدمات هوایی داخلی و خارجی از۲۲لغایت ۲۵ آذرماه در جزیره کیش برگزار شده است .

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.