تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 اردیبهشت 1402 - 17:26
کد خبر : 53077

حضورفعال بانک ملی در سی‌وچهارمین نمایشگاه کتاب با مدرن‌ترین تجهیزات

حضورفعال بانک ملی در سی‌وچهارمین نمایشگاه کتاب با مدرن‌ترین تجهیزات
اخبار پولی مالی_ بانک ملی ایران به عنوان حامی و بانک عامل با مدرن‌ترین تجهیزات و به روزترین زیر ساخت های خدمات مالی دیجیتال در نظر گرفته شده در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب در تهران حضور یافت.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک با حضور در این نمایشگاه به نمایش و معرفی آخرین اقدامات، دستاوردها و توانمندی‌های خود خواهد پرداخت و از سویی دیگر به موسسات فرهنگی ، ناشران و همچنین به فعالان و علاقمندان به حوزه کتاب و کتابخوانی خدمات مالی گسترده ارائه خواهد داد.

این بانک با محوریت امور فرهنگی و تمرکز در راستای بهبود خدمات رسانی با حضور در این نمایشگاه از امروز تا ۳۰ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ صبح الی ۸ عصر در محل مصلی امام خمینی (ره) تهران، سالن شبستان پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود و همچنین با تعامل به ارائه راهکار، ایده و محصول خود جهت حل مسائل مختلف مالی موسسات فرهنگی، ناشران و فعالان کتاب می‌پردازد.

بانک ملی ایران در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران امسال با توزیع دستگاه های کارتخوان، نصب و ارائه خدمات دستگاه های خود پرداز، کش لس، خود دریافت و استقرار باجه های سیار نیز به صورت تمام وقت به اهالی فرهنگ و کتاب خدمات رسانی خواهد کرد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.