تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1400 - 12:12
کد خبر : 13556

طی هفته گذشته رقم خورد؛

ثبت معامله ۲ میلیون و ۳۲۴ هزار تن انواع کالا در بورس کالا

ثبت معامله ۲ میلیون و ۳۲۴ هزار تن انواع کالا در بورس کالا
در هفته منتهی به 5 اسفند ماه 2 میلیون و 324 هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از 199 هزار میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بورس کالای ایران، طی هفته اخیر در تالار محصولات صنعتی و معدنی یک میلیون و ۹۸۰ هزار تن انواع کالا به ارزش ۱۳۷ هزار و ۵۵ میلیارد ریال معامله شد.

در این تالار یک میلیون و ۱۱۵ هزار تن سیمان، ۴۹۴ هزار و ۵۹۷ تن فولاد، ۲۸۳ هزار تن سنگ آهن، ۷۲ هزار تن آهن اسفنجی، ۱۰ هزار و ۸۰ تن مس، ۱۰ هزار و ۲۲۵ تن آلومینیوم، ۴۶۵ تن شمش روی، ۲۲۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۱۲ تن کنسانتره فلزات گرانبها و ۶ کیلوگرم شمش طلا مورد دادوستد قرار گرفت.

شایان ذکر است در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی ۳۲۸ هزار و ۷۲۴ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۵۸ هزار میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار۱۱۷ هزار و ۳۰ تن قیر، ۸۵ هزار و ۹۷۴ تن مواد پلیمری، ۴۹ هزار تن وکیوم باتوم، ۳۹ هزار و ۶۶۲ تن مواد شیمیایی، ۲۷ هزار تن لوب کات، ۱۰ هزار و ۹۴۰ تن گوگرد، ۲ هزار و ۴۹۷ تن روغن پایه و ۱۲۰ تن آرگون معامله شد.

همچنین ۱۵ هزار و ۷۶۷ تن کالا هم در بازار فرعی بورس کالای ایران به فروش رسید.

 

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.