تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 خرداد 1402 - 10:49
کد خبر : 57137

تهران نیمه آذر ماه میزبان فناوران مالی ایران و منطقه

تهران نیمه آذر ماه میزبان فناوران مالی ایران و منطقه
اخبار پولی مالی_ نهمین نمایشگاه تراکنش ایران (Transaction2023)، با موضوع محوری “تاب آوری و نوآوری” و با حضور اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری ۱۳ تا ۱۵ آذر ۱۴۰۲ در مرکز آفرینش‌های کانون و هتل لاله برگزار می شود.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از ستاد خبری نمایشگاه تراکنش ایران، روز دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ جزئیات برنامه‌های نهمین نمایشگاه تراکنش ایران رونمایی می‌شود و همزمان “سمینار مزایا و چالش های نرخ جدید کارمزد” با حضور نمایندگان بانک مرکزی، شاپرک، بانک‌ها، pspها، پرداخت‌یاران، اصناف و متخصصان نیز برگزار می‌گردد.

در مراسم رونمائی دلایل انتخاب موضوع «تاب‌آوری و نوآوری» برای نهمین دوره و همچنین ابعاد گسترده این رویداد اعم از بخش نمایشگاهی، بخش نشست‌ها و میزگردها، بخش کارگاه های معرفی محصول، بخش جشنواره‌ها، بخش گفتگوهای B2B و بخش بین‌الملل تشریح می شود.

حضور بانک‌ها و شرکت‌های خارجی در نهمین نمایشگاه تراکنش ایران
امسال با توجه به برخی گشایش‌های بین‌المللی بویژه در عرصه همکاری با کشورهای منطقه، دبیرخانه مستقلی در ستاد اجرایی نمایشگاه تراکنش ایران تشکیل شده است تا با همکاری دستگاه های ذی‌ربط، شاهد حضور بانک‌ها و شرکت‌های کشورهای منطقه، سازمان شانگهای و اتحادیه بریکس در این رویداد باشیم.

سالن ویژه فناوری های نوظهور
در نهمین نمایشگاه تراکنش ایران علاوه بر بخش نمایشگاهی همچون سنوات گذشته، سالن ویژه‌ای برای حضور فناوری‌های نوظهور از جمله متاورس، هوش مصنوعی، رمز ارزها و استارت‌آپ های فعال در این عرصه‌ها پیش‌بینی شده است که جزئیات آن متعاقبا به اطلاع خواهد رسید.

جشنواره‌ها
همچنین در نهمین رویداد فناوری‌های مالی ایران شاهد برگزاری جشنواره‌هایی از جمله جشنواره چهره‌های ماندگار و مدیران مؤثر، جشنواره نوآوری و استارت‌آپی، جشنواره انتخاب محصولات برتر سال و جشنواره رساله دکتری سال می‌باشیم. برنامه هریک از این جشنواره‌ها نیز همزمان با مراسم رو نمایی ۱۹ تیرماه به اطلاع همگان خواهد رسید.

سلسله نشست های تراکنش ایران
لازم به ذکر است از اردیبهشت ماه سالجاری سلسله نشست‌های تخصصی تراکنش نهم هر ماهه در سالن اجتماعات مرکز فابا برگزار شده و تا آذر ماه ادامه خواهد داشت. ۲۴ اردیبهشت نشست «ناترازی بانک‌ها» را شاهد بودیم و در خرداد ماه نیز نشست «جایگاه دلار در آینده مناسبات بین‌المللی» برگزار شد. سومین نشست نیز در قالب «سمینار مزایا و چالش‌های نرخ جدید کارمزد» روز دوشنبه ۱۹‌تیرماه از ساعت ۱۸-۱۴برگزار می شود. (لینک خبر)

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.