تاریخ انتشار : دوشنبه 14 اسفند 1402 - 18:51
کد خبر : 79100

تندیس سیمین سرآمدی به منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس رسید

تندیس سیمین سرآمدی به منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس رسید
اخبار پولی مالی-در دهمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران، «روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس » با دریافت شش ستاره، موفق به دریافت تندیس سیمین و از مدیرعامل این شرکت به‌عنوان مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی تقدیر شد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی وفلزی خلیج فارس، عصر روز شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲، که با حضور محمد مهدی برادران معاون صنایع عمومی وزیر صنعت معدن و تجارت، باقر ساروخانی استاد پیشکسوت جامعه شناسی ارتباطات، جمعی دیگر از اساتید دانشگاه، مدیران، متخصصان و صاحبنظران روابط عمومی کشور در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد، از روابط عمومی های برتر کشور با اهدا تندیس های بلورین، سیمین و زرین تقدیر به عمل آمد و گامی مهم برای زمینه سازی صدور ایزوی ملی روابط عمومی برداشته شد.

 در ادامه باقر ساروخانی، استاد پیکسوت حوزه جامعه شناسی ارتباطات نیز در این مراسم طی سخنانی به تعریف سرآمدی پرداخت و «سرآمدان» را معماران توسعه پایدار معرفی کرد و گفت: در دنیای بسیار پر رقابت فعلی، باید بتوانیم هر روز با جریان های دنیای جدید تطابق پیدا کنیم.

 هدف این همایش توسعه سرآمدی در حوزه روابط عمومی، ارائه مشاوره و کمک به تقویت مستمر شاخص های سرآمدی در روابط عمومی و معرفی و تقدیر از روابط عمومی های سرآمد عنوان شده است.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.