تاریخ انتشار : یکشنبه 17 دی 1402 - 20:16
کد خبر : 75977

تقدیر موثقی‌نیا از راه‌اندازی کوره فولادسازی شادگان بدون کارشناس خارجی

تقدیر موثقی‌نیا از راه‌اندازی کوره فولادسازی شادگان بدون کارشناس خارجی
رئیس هیات عامل ایمیدرو، عملکرد شرکت صنعت فولاد شادگان در راه اندازی کوره بخش فولاد سازی بدون حضور کارشناسان خارجی و ساخت آن به دست متخصصان ایرانی را یک اقدام توسعه ای برجسته خواند و از آن تقدیر کرد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، محمدرضا موثقی نیا پیش از ظهر امروز در بازدید از فولاد شادگان افزود: عملکرد این شرکت در راه اندازی کوره و آغاز به کار آن بدون حضور حتی یک کارشناس خارجی؛ قابل تقدیر است.
وی اظهار داشت: پروژه فولادسازی شادگان پیشرفت قابل توجه ای داشته است و این پیشرفت نشان از عزم جهادی، تلاش و پشتکار مسئولان و کارکنان این مجموعه دارد.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ابراز امیدواری کرد پروژه فولادسازی شادگان تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد و از این طریق میزان اشتغالزایی در این منطقه افزایش یابد.

رشد تولید به رغم محدودیت ها
حسین کهزاد مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان نیز طی سخنانی اظهار داشت: پیشرفت پروژه های شادگان فقط در سال ۱۴۰۱، به میزان ۱۰ سال گذشته است و این دستاورد حاصل زحمات شبانه روزی همکاران است.
وی افزود: سال گذشته باتوجه به محدودیت برق ۴۰ هزار تن تولید محصول را از دست دادیم اما به رغم این محدودیت ها رشد تولید نسبت به قبل رقم خورد.

کهزاد گفت: پروژه فولادسازی فولاد شادگان در مراحل پایانی قرار دارد و پیشرفت فیزیکی قابل توجه ای داشته و تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

این گزارش می افزاید، موثقی نیا و هیات همراه پیش از نشست تخصصی در شرکت صنعت فولاد شادگان؛ از سایت تولید آهن اسفنجی و پروژه های در دست اجرای این مجموعه نظیر بخش فولادسازی بازدید کرد.
در این بازدید محمدرضا موثقی رئیس هیات عامل، سمیه خلوصی معاون برنامه ریزی و توانمندسازی و عباس قنبری معاون مالی و اداری ایمیدرو، محمد آقاجانلو مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران و امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان حضور داشتند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.