تاریخ انتشار : یکشنبه 1 آبان 1401 - 13:58
کد خبر : 31231

تقدیر رئیس کمیسیون اقتصادی از نقش ممتاز بانک ملی در تامین مالی پروژه‌های بزرگ ملی

تقدیر رئیس کمیسیون اقتصادی از نقش ممتاز بانک ملی در تامین مالی پروژه‌های بزرگ ملی
اخبار پولی مالی_ محمد رضا پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در آیین" عملیات اجرایی شهرک زنجیره فوتوولتائیک انرژی های تجدیدپذیر ایران" بر نقش ممتاز بانک ملی ایران در تامین مالی پروژه های بزرگ ملی تاکید کرد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در این مراسم که با حضور سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، محمد رضا فرزین مدیر عامل بانک ملی ایران ،محمد مهدی فداکار استاندار کرمان و حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان برگزار شد،گفت: راه اندازی این پروژه کمک مهمی به اشتغالزایی در استان کرمان می کند و امیدوارم طبق برنامه ریزی های انجام شده این پروژه به بهره برداری برسد و سه هزار نیرو به صورت مستقیم و غیر مستقیم به کار گرفته شوند.

پور ابراهیمی تاکید کرد: همجواری این منطقه با چندین دانشگاه و مرکز علمی این ظرفیت را ایجاد کرده است که با پرورش نیروهای متخصص مورد نیاز در این پروژه،زمینه های اشتغال آنها فراهم شود.

وی افزود: در این مجموعه ۷۰ تا ۸۰ درصد نیروی کار مورد نیاز از میان متخصصان جذب می شوند و ۲۰ تا ۳۰ درصد نیز از نیروی انسانی غیر متخصص و عادی به کار گرفته خواهند شد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: استان کرمان با بهره برداری از شهرک زنجیره فوتوولتائیک انرژی های تجدیدپذیر ایران،به قطب انرژی های تجدید پذیر در کشور تبدیل می شود.

پور ابراهیمی بیان کرد: اقدام و حمایت بانک ملی ایران برای راه اندازی این پروژه شایسته قدردانی است و اگر نگاه علمی ، تخصصی و حرفه ای مدیر عامل بانک ملی ایران نبود، این بانک نمی توانست در یک سال گذشته به این دستاوردها،دست یابد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد:نحوه حضور بانک ملی ایران در این پروژه بسیار ارزشمند است زیرا این بانک در خلق این بنگاه حضور دارد اما در اداره کردن و مدیریت آن ایفای نقش نمی کند و این دقیقا مبتنی بر سیاست هایی است که دولت و مجلس به دنبال آن هستند.

پور ابراهیمی تاکید کرد: برای پیشرفت این پروژه باید همه بخش های استان کرمان و بخش ماهان نهایت همکاری و همراهی را داشته باشند تا طبق زمان بندی به بهره برداری برسد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به مطالبه مقام معظم رهبری برای اشتغالزایی در مناطق مختلف کشور،تاکید کرد:در استان کرمان پروژه های بزرگ مختلفی در ماه های آینده راه اندازی می شود که ثمره آن کام مردم منطقه را شیرین خواهد کرد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.