تاریخ انتشار : یکشنبه 22 آبان 1401 - 17:21
کد خبر : 34064

تقدیر از رئیس سازمان بورس در جشنواره شهید رجایی ۱۴۰۱

تقدیر از رئیس سازمان بورس در جشنواره شهید رجایی ۱۴۰۱
اخبار پولی مالی_ صبح امروز طی مراسمی با عنوان جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۱ که با حضور وزیر اقتصاد برگزار شد از مجید عشقی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار به دلیل پیگیری و به ثمر رساندن «پرداخت الکترونیکی و منسجم سود سهام عدالت» تقدیر شد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از بازار سرمایه ایران (سنا)، صبح امروز مراسمی با عنوان جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۱ (عملکرد سال ۱۴۰۰) در وزارت اقتصاد با هدف تقدیر از تلاشگران عرصه جهاد اقتصادی و خدمت رسانی به مردم و در راستای ارتقای فرهنگ تلاش و تعهد با حضور وزیر اقتصاد برگزار شد.

در این جشنواره از آقای مجید عشقی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار به دلیل پیگیری و به ثمر رساندن «پرداخت الکترونیکی و منسجم سود سهام عدالت» تقدیر شد.

در بخشی از متن تقدیرنامه که به امضای سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی رسیده است، عنوان شده؛ از آنجا که اقدام ارزشمند و قابل تحسین جنابعالی و همکاران محترمتان در خصوص پرداخت الکترونیکی و منسجم سود سهام عدالت از سوی ستاد جشنواره متبوع به عنوان اقدام برجسته شناخته و معرفی شده است، بدین وسیله مراتب قدردانی و تشکر خود را اعلام می‌نمایم.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.