تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مهر 1401 - 16:59
کد خبر : 29769

وزیر اقتصاد اعلام کرد:

تدوین بسته حمایتی از کسب وکارهای آسیب دیده در فضای مجازی

تدوین بسته حمایتی از کسب وکارهای آسیب دیده در فضای مجازی
اخبار پولی مالی_ وزیر اقتصاد تأکید کرد: دولت ترمیم خسارات وارد شده به کسب‌و‌کارها را وظیفه خود می‌داند و مشخصا در مورد بعضی از بسته‌های حمایتی ویرایش اولیه صورت گرفته و به مراجع ارجاع شده است.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از «شادا»، سیداحسان خاندوزی در یکصد و سیزدهمین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به لطمه‌های وارد شده به کسب و کارها و فعالان اقتصادی در فضای مجازی به دلیل اتفاقات هفته‌های اخیر ، اظهار کرد: دغدغه های فعالان اقتصادی در فضای مجازی و حقیقی در طول هفته‌های گذشته و لطمه‌هایی که ناامنی اجتماعی وارد کرده است را باید به رسمیت شناخت.

وزیر اقتصاد افزود: بر همه ما روشن است که اهمیت کسب و کار و امنیت سرمایه‌گذاری موضوعی است که نه تنها شاخص‌های رشد اقتصادی و پیشرفت اقتصادی را تحت تأثیر قرار می دهد بلکه بر معیشت مردم، خانوارها و فعالان اقتصادی از اصناف و تجار و کسانی که در فضای مجازی هستند نیز تأثیرگذار است.

وی گفت: حتما لطمه‌ها و خسارات وارد شده به کسب و کارها باید ترمیم شود و دولت این امر را وظیفه خود می داند و دوستان مشخصا در مورد برخی از بسته های حمایتی، دست به کار شده‌اند، ویرایش اولیه صورت گرفته و به مراجع ارجاع شده و اگر مورد تصویب قرار گیرد ظرف روزهای آینده می‌تواند خبر خوبی برای فعالان اقتصادی باشد.

وی ادامه داد: در این بخش نیز بر امنیت اقتصادی فضای کسب و کار تأکید شده و یکی از نقاط مشترک و مورد تفاهم بین دولت و بخش خصوصی است.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.