تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 دی 1400 - 13:43
کد خبر : 10027

مدیرعامل بانک سینا در بازدید از شعب زابل و زاهدان اعلام کرد:

تحقق اهداف بانک سینا مستلزم حفظ ارتباط مستمر با مشتری است

تحقق اهداف بانک سینا مستلزم حفظ ارتباط مستمر با مشتری است
اخبار پولی مالی- تحقق اهداف بانک سینا بدون برقراری ارتباط مستمر با مشتری و درک متقابل نیازهای دو طرف، امکانپذیر نخواهد بود.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک سینا،  ایمانی، مدیر عامل بانک سینا هدف از انجام این سفر را بررسی وضعیت عملکردی شعب و میزان تحقق برنامه ها واقدامات به ویژه در پروژه های اشتغالزایی در مناطق کمتر برخوردار و سرعت بخشیدن به اشتغال فراگیر منطقه عنوان کرد و گفت: بازدید از شعب استان و شهرستان های کمتر برخوردار منتج به برنامه ریزی صحیح تر و بهره وری بیشتر کارکنان می شود.
وی اظهار داشت: بانک سینا در سال های اخیر علیرغم مشکلات همه گیر اقتصادی ناشی از کرونا، با تکیه بر توانمندی ها و ظرفیت های موجود، تا حد مطلوبی توانسته وظایف خود را در امور مسئولیت های اجتماعی در قبال مردم و کشور انجام دهد.
مدیرعامل بانک سینا بر گسترش بیشتر سهم بازار و جذب منابع تاکید و خاطرنشان کرد: برای ارتقاء شاخص های عملکردی و توفیق هر چه بیشتر در آن، می بایست با استفاده از ظرفیت بانک و توانمندی های استان در راستای تحقق اهداف اقدام کرد و این امر مستلزم حضور و پیگیری مدیران در منطقه و تعاملات کارشناسانه با همکاران است.
وی در ادامه افزود: از افتخارات بانک سینا تعاملات فزاینده ای است که از گذشته با صنعتگران و بنگاه های اقتصادی این استان داشته است و امیدواریم در ادامه روند تعاملات رو به رشد بوده و خدمات خوبی در این خصوص ارائه شود.
گفتنی است در این سفر معاونین سرمایه های انسانی و مهندسی و پشتیبانی، مدیر منطقه جنوب شرق و مدیرعامل شرکت توسعه سینا همراه مدیرعامل بودند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.