تاریخ انتشار : یکشنبه 28 اسفند 1401 - 16:55
کد خبر : 49154

تاکید سرپرست بانک ملی بر ضرورت خدمات‌رسانی مطلوب در روزهای پایانی سال

تاکید سرپرست بانک ملی بر ضرورت خدمات‌رسانی مطلوب در روزهای پایانی سال
اخبار پولی مالی_ سرپرست بانک ملی ایران به همراه دیگر مدیران ارشد بانک امروز ضمن بازدید از شعب بازار و تمرکز اسناد، نحوه ارائه خدمات به مشتریان در روزهای پایانی سال را مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، ابوالفضل نجارزاده سرپرست بانک ملی ایران در این بازدید که به همراه صمد عزیزنژاد عضو هیات مدیره، بیژن مقدم بیرانوند عضو هیات عامل و معاون امور شعب و بازاریابی تهران، محمدرضا عبدالملکی رئیس اداره کل حوزه مدیریت، سید مجتبی قدسی رئیس اداره کل روابط عمومی و تنی چند از مدیران دیگر صورت گرفت، آخرین وضعیت نقدینگی، مجموع سپرده ها، اسکناس، ارز، ریسک اعتباری شعبه و… را بررسی و رهنمودهای لازم را جهت افزایش سرویس دهی مطلوب به مشتریان را ارائه کرد.

در ادامه سرپرست بانک ملی ایران ضمن گفت و گو با مدیران و کارکنان این شعب، در جریان آخرین وضعیت خدمات دهی سیستم های الکترونیک بانک ملی ایران نظیر خودپردازها، پایانه های فروش و… قرار گرفت.

در این بازدید که با هدف نظارت و کنترل نحوه سرویس دهی به مشتریان در روزهای پایانی سال صورت گرفت، روسای شعب مستقل بازار و تمرکز اسناد گزارش هایی از اقدامات انجام شده در روزهای پایانی سال ارایه کردند.

نجارزاده در پایان ضمن قدردانی از همت و تلاش بی ‌وقفه همکاران به ویژه در روزهای پایانی سال، بر ضرورت ارتباط موثر کارکنان با مشتریان تاکید کرد و خواستار توجه حداکثری برای ایجاد رضایت خاطر مشتریان در این ایام شد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.