تاریخ انتشار : سه شنبه 3 خرداد 1401 - 12:19
کد خبر : 19186

بیمه سامان، حامی نمایشگاه صنعت نساجی یزد

بیمه سامان، حامی نمایشگاه صنعت نساجی یزد
اخبار پولی مالی- شرکت بیمه سامان در یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی استان یزد حضور فعال دارد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان،یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی استان یزد ، سوم تا ششم خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی یزد برگزار می شود.

بر اساس این گزارش ،شرکت بیمه سامان انواع بیمه های مسئولیت، مهندسی، درمان تکمیلی، سنوات و آتش سوزی را به حاضران در این نمایشگاه معرفی و عرضه خواهد کرد.
بیمه مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان بیمه سامان، خسارات جانی وارد به کارکنان در محیط کار و در حین انجام کار که کارفرما مسئول آن شناخته می شود را تحت پوشش قرار می دهد.
بیمه مهندسی شامل بیمه ماشین آلات پیمانکاری، بیمه شکست ماشین‌آلات، بیمه تمام خطر نصب و بیمه تمام خطر پیمانکاران نیز می تواند در حوزه کاری فعالان نساجی به خوبی خسارات احتمالی را پوشش دهد.
نمایشگاه بین‌المللی صنعت نساجی و پوشاک استان یزد در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی این شهر با هدف تبادل جدیدترین اطلاعات، پژوهش‌ها و تجربیات متخصصان بخش دانشگاه، صنعت و شرکت‌های تولیدی در زمینه آخرین دستاوردها و تکنولوژی روز صنعت نساجی برپا می شود.
شایان‌ذکر است، بیمه سامان در راستای حمایت از تولید و صنایع داخلی کشورمان، در غرفه ۱۱۴ این نمایشگاه آماده میزبانی از همه فعالان صنعت نساجی و علاقه‌مندان به دریافت مشاوره درزمینهٔ خدمات بیمه ای است.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.