تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آبان 1402 - 15:08
کد خبر : 71006

بیمه دانا چک خسارت نقص عضو بیمه‌شده آموزش و پرورش اراک را پرداخت کرد

بیمه دانا چک خسارت نقص عضو بیمه‌شده آموزش و پرورش اراک را پرداخت کرد
اخبار پولی مالی_ شعبه اراک شرکت بیمه دانا ضمن انجام تعهدات بیمه‌ای خود و پرداخت غرامت نقص عضو بیمه‌شده‌ی وزارت آموزش و پرورش استان مرکزی، به رسالت خود در حوزه مسوولیت اجتماعی نیز عمل کرد.

به گزارش اخبار پولی مالی، در پی وقوع حادثه در محل کار سید یونس بطحایی، کارمند آموزش و پرورش ناحیه یک شهر اراک که منجر به از دست رفتن بینایی چشم راست وی شد، محمدگل محمدی رئیس شعبه اراک بیمه دانا با هدف عیادت و پرداخت چک غرامت نقص عضو این بیمه‌گذار، در منزل وی حضور یافت.

در این دیدار که با حضور علیرضا رنجبر مدیر بیمه‌های عمر و حوادث گروهی، محمدصادق پیغان رئیس اداره مبارزه با پولشوئی، محمد گل‌محمدی رئیس شعبه اراک و علیرضا هاشمی مسوول دایره خسارت بیمه‌های اشخاص شعبه از یک سو و علیرضا شعبانی معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش ناحیه یک اراک، حبیب‌اله یاسبلاغی شراهی معاون امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی از سوی دیگر انجام شد، چک خسارت نقص عضو بیمه‌گذار به میزان ۵۰ درصد از سرمایه نقص عضو و ازکار افتادگی، شامل ۲.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ریال از محل قرارداد بیمه حوادث دانش‌آموزی و ۱۷۵.۰۰۰.۰۰۰ریال از محل قرارداد بیمه حوادث کارکنان دولت، به وی پرداخت شد.

گفتنی است: بیمه‌گذار بیمه دانا به دلیل وقوع یک حادثه کاری در روز ۳۱ مرداد‌ماه امسال، دچار مصدومیت شد و چشم راست خود را از دست داد.

در این دیدار همچنین مسوولان آموزش و پرورش استان مرکزی، ضمن تاکید بر تقویت مناسبات دوجانبه، از پرداخت چک خسارت بیمه شده خود نیز قدردانی و تشکر کردند.

 

اخبار پولی مالی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.