تاریخ انتشار : شنبه 12 آذر 1401 - 15:16
کد خبر : 36440

به مناسبت روز ملی صنعت بیمه؛

بیمه البرز از سه محصول جدید بیمه ای رونمایی کرد

بیمه البرز از سه محصول جدید بیمه ای رونمایی کرد
اخبار پولی مالی_ شرکت بیمه البرز به مناسبت روز ملی صنعت بیمه از سه محصول سامانه افزار کاربردی یاقوت البرز و باشگاه مشتریان شرکت و سامانه سپید رونمایی کرد.

به گزارش اخبار پولی مالی، محسن پورکیانی، مدیر عامل بیمه البرز روز شنبه ۱۲ آذر ماه ۱۴۰۱ در آئین رونمایی از آیین رونمایی از نرم افزار کاربردی “یاقوت البرز”گفت: با توجه به آنکه شیوه ارتباط عمیق با مشتری در کنار استفاده از فناوری های نوین قدرت تمایز یک برند بیمه ای را مشخص می کند به همین دلیل بیمه البرز در بازار رقابتی که بین شرکتهای بیمه وجود دارد با رونمایی از ٣ سامانه یاقوت، باشگاه مشتریان و سپید  امیدوار است در این بستر بیشتر در خدمت مشتری باشد و خدمات بهتری را ارائه دهد.

پورکیانی در ادامه افزود :وضعیت شرکت در بخش بیمه گری در شرایط مناسبی قرار دارد وی با اشاره به آن که این شرکت در ۸ ماه امسال با رشد ۳۵ درصدی در پرتفوی خود روبرو بوده است، گفت: این شرکت با سیاستگذاری جدید خود توانست نسبت به جذب پرتفوی جدید اقدام کند و توانستیم سهم ۳۳ درصدی درمان را به ۲۵ درصد برسانیم و توازن خوبی در آن ایجاد نماییم به طوری که مصمم هستیم تا پایان سال به این روند رشد ادامه دهیم.
مدیرعامل بیمه البرز با اشاره به این که تحول دیجیتال دیگر استفاده تزئینی و مدگرایانه نیست بلکه واقعیتی است که تحقق یافته افزود: گستره تحول دیجیتال کل سازمان را در بر می گیرد و در دنیای کنونی ارائه خدمات به مشتریان مخصوصا در صنعتی مانند صنعت بیمه از اهمیت بالایی برخوردار است و اگر شرکتی نتواند خودش را با آن تطبیق دهد ضعیف یا حتی حذف می شود.
وی با اشاره به نرم افزار کابردی یاقوت اظهار داشت: در این نرم افزار که مشابه یک شعبه مجازی عمل می‌‌کند، تمامی مشخصات بیمه گزاران قابل دسترس بوده به طوری که به عنوان مثال در بخش خسارت بیمه گزار می‌تواند به راحتی اعلام خسارت کرده و تمامی فرآیند آن از طریق شرکت قابل رصد است. وی درادامه افزود:این  نرم افزار در جهت توسعه بیمه نامه های خرد طراحی شده است..
پورکیانی در مورد موازی کاری اپ یاقوت با شعب و نمایندگان توضیح دادو تاکید کرد: این سامانه به هیچ وجه رقیب زیر مجموعه های شرکت نیست و طوری طراحی شده که شخص اگر سابقه قبلی با نمایندگی داشته باشد ویا بخواهد از کد نمایندگی خاصی صدور انجام شود بسترش مهیاست وصدور یا تمدید از طریق همان نماینده صورت می گیرد مگر در شرایطی که شخص برای اولین بار بخواهد بیمه نامه ای را آنلاین خریداری کند.

در ادامه مراسم حامد عابدینی  معاون نوآوری وبرنامه ریزی شرکت در ادامه این نشست گفت: نرم افزار یاقوت یک شعبه مجازی است و در ۴ حوزه اصلی بخش صدور، خسارت( ارسال فرم پیشنهادات، صدور بر خط بیمه نامه  آتش سوزی و حوادث انفرادی و تمدید آن) و مالی فعالیت  دارد. همچنین امضای دیجیتال که برای نخستین بار در سامانه پیاده سازی و خلا قانونی آن پر شده در این سامانه دیده شده است.

وی افزود:‌ در بخش خسارت ،بیمه گذار می تواند پرونده خود را مشاهده و در رشته های غیر درمان اعلام خسارت کند.

به گفته وی در این نرم افزار ارتباط زیان دیده با شرکت در زمان اعلام خسارت قطع نیست.

عابدینی افزود: در حوزه مالی( رویت سوابق  دریافت و پرداخت  و واریز اقساط ) قابل مشاهده است هچنین در این اپلیکیشن ویزیت آنلاین، مشاوره ، دیدن اصالت بیمه نامه و تقویم پیش بینی شده است.

معاون نو آوری و برنامه ریزی بیمه البرز، باشگاه مشتریان را فضایی برای تعامل شرکت با مشتریان دانست و گفت:این فضا کاملا دوستانه است  وی همچنین در باره سامانه سپید که برای اولین بار در صنعت بیمه ارائه می شود، نرم افزار یکپارجه درمان است که با لینک شدن به His مراکز درمانی ارتباط بر قرار میکند و مراجعه کننده میتواند با مراجعه به مراکز درمانی خدمات را دریافت کند.
وی با بیان آن که در حال حاضر ۴ هزار مرکز درمانی اعم از ۱۵۰۰ داروخانه و ۲۵۰۰ آزمایشگاه برای استفاده بیمه شدگان به شرکت متصل هستند، افزود: به محض عملیاتی شدن این سامانه تمامی بیمه شدگانی که از بیمه‌نامه درمان بیمه البرز استفاده می‌کنند و با مراجعه به این مراکز و ارائه کد ملی می‌تواند تا سقف تعیین شده در قرارداد از خدمات مراکز درمانی بدون ارائه معرفینامه و بی آن که وجهی بپردازد برخوردار شود.به طوری که در گام بعدی سایر مراکز پاراکلینیکی نیز به این مراکز کنونی افزوده خواهند شد و امیدواریم در گام نهایی سایر مشتریان صنعت بیمه کشور را تحت پوشش قرار دهیم.
عابدینی همچنین با اشاره به گام‌های بعدی نرم افزار یاقوت اشاره کرد و گفت: پیش بینی ما این است که تا دهه مبارک فجر، نسخه دوم نرم افزار یاقوت رونمایی شود تا از طریق آن بیمه گزاران بتوانند نسبت به صدور آنلاین بیمه نامه اقدام نمایند.
لازم به ذکر است این نرم افزارها از طریق وبسایت شرکت و اپ بازار و مایکت قابل دانلود هستند.
شایان ذکر است:طی مراسمی با حضور محسن پورکیانی مدیر عامل بیمه البرز از سه محصول جدید شرکت، سامانه افزار کاربردی یاقوت البرز، باشگاه مشتریان شرکت و  سامانه سپید رونمایی کرد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.