تاریخ انتشار : دوشنبه 16 بهمن 1402 - 14:27
کد خبر : 77337

مدیرعامل بانک صنعت ومعدن:

بهره برداری از ۲۴۰ طرح ایجادی وتوسعه ای با تامین مالی این بانک در دولت سیزدهم

بهره برداری از ۲۴۰ طرح ایجادی وتوسعه ای با تامین مالی این بانک در دولت سیزدهم
اخبار پولی مالی-بهره برداری از تعداد 240 طرح ایجادی و توسعه ای با تسهیلات 70 هزار و 877 میلیارد ریال و 2 هزار و 800 میلیون یورو با اشتغال مستقیم 19141 نفر در دولت سیزدهم یکی از موفقیت هایی است که با حمایت دولت مردمی و نهادهای ذیربط و با افزایش سرمایه این بانک رقم خورده است.

به گزارش اخبار پولی مالی از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، خورسندیان ، مدیر عامل بانک صنعت و معدن، در جشن شکوه انقلاب اسلامی و تقدیر از بازنشستگان این بانک که روز شنبه چهاردهم بهمن ماه در سالن تلاش برگزار شد، عنوان داشت: نقش سرمایه انسانی در کسب موفقیت هایی که این بانک در دهه های پس از انقلاب اسلامی داشته غیر قابل انکار است و ما به سرمایه انسانی به مثابه یک گنجینه با ارزش می نگریم.

خورسندیان با تبریک ایام شکوهمند دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به بیان نقش، اهمیت و جایگاه بانک صنعت و معدن در اعتلای بخش تولید و اشتغال کشور در سال های پس از انقلاب اسلامی ایران پرداخت و اظهار داشت: این بانک در تمام دوران هایی که کشور با فراز و نشیب های بسیاری مواجه بوده و علی رغم مشکلاتی که خود با آن مواجه بوده در کنار کارآفرینان و تولیدکنندگان کشور حضور مؤثر و سازنده ای داشته است.
وی افزود: در دوران جنگ تحمیلی و پس از آن در دوران سازندگی بسیاری از صنایع کشور با حمایت های بانک صنعت و معدن و با تسهیلات آن احداث، احیاء و بازسازی گردید؛ حمایت هایی که در دوران تحریم های ظالمانه اقتصادی و بانکی نیز تا به امروز ادامه یافته است.
خورسندیان با اشاره به مهمترین اقدامات این بانک در دولت سیزدهم بیان داشت: بهره برداری از تعداد ۲۴۰ طرح ایجادی و توسعه ای با تسهیلات ۷۰ هزار و ۸۷۷ میلیارد ریال و ۲ هزار و ۸۰۰ میلیون یورو با اشتغال مستقیم ۱۹۱۴۱ نفر در دولت سیزدهم یکی از موفقیت هایی است که با حمایت دولت مردمی و نهادهای ذیربط و با افزایش سرمایه این بانک رقم خورده است.
وی ادامه داد: تعداد ۱۸۷ طرح با رقم ۱۰۵ هزار و ۴۷۹ میلیارد ریال و ۷ هزار و ۸۵۸ میلیون یورو با اشتغال ۲۵۳۶۶ نفر نیز هم اکنون در حال اجرا می باشد و همچنین در مدت ۲۹ ماهه استقرار دولت سیزدهم تعداد ۷ هزار و ۲۰۰ فقره تسهیلات توسط این بانک مصوب شده که رقمی بالغ بر یک میلیون و ۳۸۲ هزار میلیارد ریال بوده است.
این مدیر ارشد بانکی اعلام کرد: در همین مدت زمان رقم وصول مطالبات ریالی بالغ بر یک میلیون و ۱۱۲ هزار میلیارد ریال و وصول مطالبات ارزی ۵۲۹ میلیون یورو می باشد.
خورسندیان در پایان سخنرانی خود از تلاش ها و اقدامات شورای فرهنگی بانک در راستای طراحی و اجرای برنامه های متنوع برای همکاران در مناسبت های مختلف قدردانی و تشکر نمود.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.