تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهریور 1400 - 16:14
کد خبر : 1651

سرپرست معاونت فنی شرکت بیمه تعاون اعلام کرد:

برگزاری دو جشنواره ویژه نمایندگان و بیمه گزاران بیمه تعاون

برگزاری دو جشنواره ویژه نمایندگان و بیمه گزاران بیمه تعاون
اخبار پولی مالی- دو جشنواره با جوایز نقدی ویژه نمایندگان و بیمه گزاران توسط شرکت بیمه تعاون در حال برگزاری است.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه تعاون، محمد باباکردی ،سرپرست معاونت فنی شرکت بیمه تعاون از اجرای طرحی انگیزشی به منظور تشویق شبکه فروش و نیز افزایش سطح رضایت بیمه گزاران این شرکت خبر داد و با بیان این که دو جشنواره فروش برای دو محصول این شرکت طراحی شده و در حال اجراست،‌ گفت: جشنواره بیمه آتش سوزی ویژه نمایندگان و جشنواره بیمه عمر ویژه نمایندگان و بیمه گزاران است.
وی به تشریح جشنواره بیمه آتش سوزی بیمه تعاون پرداخت و با بیان این که در این طرح، نمایندگان دارای فروش بیشتر نسبت به مدت مشابه دوره گذشته، جایزه نقدی دریافت خواهند کرد، افزود: میزان فروش نمایندگان قدیمی شرکت با میزان فروش مدت مشابه سال گذشته و میزان فروش نمایندگان جدید با مدت مشابه ماه های قبل مقایسه می شود.
به گفته باباکردی، این جشنواره تا پایان سال ادامه خواهد داشت و جایزه نقدی نمایندگان، متناسب با فروش آنها خواهد بود.
سرپرست معاونت فنی شرکت بیمه تعاون همچنین با بیان این که جشنواره مشابهی در حوزه فروش بیمه های عمر این شرکت برای نمایندگان طراحی شده است، اظهار کرد: این جشنواره طی سه دوره زمانی اول اردیبهشت ماه تا پایان مرداد، اول شهریور ماه تا پایان آبان و اول دی ماه تا پایان اسفند در جریان است.
وی افزود: در این فواصل زمانی، نمایندگانی که وصولی حق بیمه آنها بیش از ۵۰ میلیون ریال باشد، متناسب با فعالیت خود جایزه نقدی دریافت خواهند کرد.
باباکردی همچنین از اهدای جوایزی شامل ۳ ساعت هوشمند و دو تبلت در هر ماه به بیمه گزاران عمر و زندگی این شرکت خبر داد و خاطرنشان کرد: به ازای هر ۵۰۰ هزار ریال حق بیمه واریزی، یک امتیاز به بیمه گزاران تعلق گرفته و سپس از میان آنها قرعه کشی صورت می گیرد.
به گفته او، اکنون ۸۰۰ نماینده جنرال و ۸۰ نماینده اختصاصی بیمه عمر با شرکت بیمه تعاون همکاری می کنند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.