تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 بهمن 1400 - 12:36
کد خبر : 10994

در بیست و چهارمین دوره رتبه بندی؛

بانک ملت روی سکوی دوم شرکت های برتر ایران ایستاد

بانک ملت روی سکوی دوم شرکت های برتر ایران ایستاد
اخبار پولی مالی- بانک ملت موفق شد در بیست و چهارمین دوره رتبه بندی شرکت های برتر ایران، رتبه دوم را از لحاظ فروش از آن خود کند.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک ملت، این بانک در بیست و چهارمین سال رتبه بندی ۵۰۰ شرکت بزرگ کشور براساس اطلاعات سال مالی ۱۳۹۹، با ثبت فروشی معادل ۱.۰۲۸.۱۷۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در سکوی دوم قرار بگیرد و جایگاه نخست را در بین شرکت های گروه بانک ها و موسسات اعتباری به دست بیاورد.

در همایش معرفی برترین های اقتصاد ایران، حسین بهاری معاون مدیرعامل بانک ملت، گواهینامه دومین شرکت برتر ایران را به نمایندگی از مدیرعامل این بانک دریافت کرد.

بر اساس این گزارش، بانک ملت در شاخص بالاترین ارزش افزوده هم با ارزش افزوده ای معادل ۴۵۲.۵۴۴ میلیارد ریال رتبه سوم را کسب کرده است.

بر این اساس، رتبه نخست در بیشترین دارایی نیز در این رتبه بندی به بانک ملت با دارایی معادل ۷.۶۸۰.۸۷۲ میلیارد ریال اختصاص پیدا کرده است.

در عین حال بانک ملت با ایجاد شغل برای ۲۶.۶۶۲ نفر، در شاخص بالاترین اشتغالزایی نیز عنوان سوم را از آن خود کرده ضمن این که در شاخص بیشترین سودآوری نیز این بانک خصوصی با تولید سودی معادل ۳۰۶.۲۴۱ میلیارد ریال، موفق به کسب جایگاه سوم شده است.

این گزارش حاکی است، رتبه بندی ۵۰۰ شرکت برتر ایران هر سال از سوی سازمان مدیریت صنعتی ایران و با هدف تولید اطلاعات در مورد بنگاهای اقتصادی کشور و شفاف سازی فضای کسب و کار، رتبه بندی شرکت ها از نظر میزان اثرگذاری در اقتصاد ملی و گسترش رقابت بین بنگاه های اقتصادی انجام می شود.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.