تاریخ انتشار : یکشنبه 17 مهر 1401 - 18:20
کد خبر : 29471

بانک توسعه تعاون ۵۶۰۰میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان پرداخت کرد

بانک توسعه تعاون ۵۶۰۰میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان پرداخت کرد
اخبار پولی مالی_ بانک توسعه تعاون تا یازدهم مهرماه سال جاری 5600 میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان نهادهای حمایتی پرداخت کرد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، بانک توسعه تعاون به عنوان بانک عامل در طرح ملی اشتغال پایدار روستایی و عشایری بیش از ۳۱ هزارمیلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است که از این میزان بیش از ۵۶۰۰ میلیارد ریال به معرفی شدگان نهادهای حمایتی اختصاص یافته است. از ناحیه این میزان تسهیلات پرداختی ۱۳ هزار و ۱۶۵ طرح از سوی مددجویان در سراسر کشور راه اندازی شده است.

بررسی عملکرد شعب بانک توسعه تعاون در سراسر کشور نشان می‌دهد، استان خراسان رضوی با ۸۱۶ طرح، فارس با ۸۰۳، آذربایجان شرقی با ۷۴۸، کرمانشاه با ۶۷۲ و کرمان با ۵۹۲ طرح در رتبه‌های اول تا پنجم تعداد طرح‌های مشمول پرداخت تسهیلات قرار دارند.

استان فارس با ۳۸۴ میلیارد ریال، خراسان رضوی با ۳۷۲ میلیارد، آذربایجان شرقی با ۳۰۶ میلیارد، کرمانشاه با ۲۷۶ میلیارد و خوزستان با ۲۶۱ میلیارد ریال در رتبه‌های اول تا پنجم میزان پرداخت تسهیلات قرار دارند.

در ابتدای شهریورماه امسال در همایش «یاوران اشتغال و خودکفایی» که با حضور رئیس و اعضای هیات امنای کمیته امداد، مدیران بانک مرکزی و مقامات شبکه بانکی برگزار شد، سیدمرتضی بختیاری از محمد شیخ حسینی سرپرست بانک توسعه تعاون تقدیر به عمل آورد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.