تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1402 - 17:27
کد خبر : 72166

بازدید مدیرعامل بانک صنعت و معدن از شرکت شهرک صنایع دریایی ساحل اروند در خوزستان

بازدید مدیرعامل بانک صنعت و معدن از شرکت شهرک صنایع دریایی ساحل اروند در خوزستان
اخبار پولی مالی_ شرکت شهرك صنایع دریایی ساحل اروند با موضوع فعالیت تعمير 170 فروند و ساخت 4 فروند شناور در سال در منطقه آزاد اروند با تسهیلات بالغ بر 48 میلیون و 322 هزار یورو از سوی بانک صنعت و معدن تأسیس شده است.

به گزارش اخبار پولی مالی، علی خورسندیان مدیرعامل بانک صنعت و معدن از پرداخت بیش از ۴۸ میلیون و ۳۲۲ هزار یورو به شرکت شهرک صنایع دریایی ساحل اروند در قالب سرمایه ثابت خبر داد.

وی به همراه بیژن اسدی عضو هیأت مدیره و شهاب گرجی معاون نظارت، حقوقی و وصول مطالبات این بانک، روز چهارشنبه یکم آذرماه در سفر به استان خوزستان از شهرک صنایع دریایی ساحل اروند بازدید کرد.

این شرکت با موضوع فعالیت تعمیر ۱۷۰ فروند و ساخت ۴ فروند شناور در سال در منطقه آزاد اروند با تسهیلات بالغ بر ۴۸ میلیون و ۳۲۲ هزار یورو از سوی این بانک تأسیس شده است.

گفتنی است، بخش مهندسی تجهیزات و ماشین‌آلات شرکت یاد شده در حال اجرا بوده و پیشرفت آن ۱۰۰ درصد می‌باشد.

همچنین در حدود ۸۰ درصد از ماشین‌آلات مورد نیاز این طرح، تأمین و به محل اجرای پروژه حمل گردیده است و پیش‌بینی می‌شود؛ باقیمانده تجهیزات نیز تا ۹ ماه آینده تأمین و به محل پروژه حمل گردد و نصب و راه اندازی این تجهیزات که تا این مقطع ۷۰ درصد آن به انجام رسیده نیز طبق این زمانبندی ۹ ماهه به اتمام برسد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.