تاریخ انتشار : شنبه 8 بهمن 1401 - 17:55
کد خبر : 42730

بازدید مدیرعامل بانک صنعت و معدن از دو طرح صنعتی در کیش

بازدید مدیرعامل بانک صنعت و معدن از دو طرح صنعتی در کیش
اخبار پولی مالی_ مدیرعامل بانک صنعت و معدن از طرح های صنعتی شرکت کیش مدیفارم و شرکت زمهریر کیش بازدید کرد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، شرکت کیش مدیفارم(کیش استار سابق) به منظور تولید دارو جامد و نیمه جامد با اشتغالزایی ۱۲۰ نفر تاسیس گردیده است. این شرکت تاکنون ۲۲ فقره تسهیلات از این بانک دریافت و تسویه نموده و در حال حاضر دارای حد اعتباری سرمایه در گردش به مبلغ ۳۰۰ هزار میلیون ریال است.

شرکت زمهریر کیش نیز به ساخت دستگاههای برودتی و حرارتی ( چیلر، اسپلیت و….) اشتغال دارد و نماینده انحصاری شرکت اکس (aux) بوده و برای ۳۰ نفر به طور مستقیم اشتغالزایی کرده است.

این شرکت تا کنون ۶ فقره تسهیلات از بانک صنعت و معدن دریافت و تسویه نموده است و در حال حاضر دارای تسهیلات باز مرابحه بازرگانی به مبلغ تائید شده ۶۰ هزار میلیون ریال و خرید دین در حدود ۲۳۵ هزار میلیون ریال است.

گفتنی است، خورسندیان مدیرعامل بانک صنعت و معدن در راستای بازدیدهای میدانی از واحدهای صنعتی تأمین مالی شده توسط بانک صنعت و معدن در نقاط مختلف کشور که به منظور حل مشکلات مرتبط با کارآفرینان و صنعتگران، استفاده از روش های نوین تأمین مالی در کمک به صنایع و ایجاد فرصت اشتغال بیشتر از طریق امکان توسعه واحدهای تولیدی انجام می شود، از شرکت های یاد شده بازدید کرد تا از نزدیک در جریان وضعیت این شرکت ها و مشکلات و موانع آنها در مسیر تداوم تولید قرار گیرد.

خورسندیان از طرح های صنعتی شرکت کیش مدیفارم و شرکت زمهریر کیش بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک صنعت و معدن، شرکت کیش مدیفارم(کیش استار سابق) به منظور تولید دارو جامد و نیمه جامد با اشتغالزایی ۱۲۰ نفر تاسیس گردیده است. این شرکت تاکنون ۲۲ فقره تسهیلات از این بانک دریافت و تسویه نموده و در حال حاضر دارای حد اعتباری سرمایه در گردش به مبلغ ۳۰۰ هزار میلیون ریال است.

شرکت زمهریر کیش نیز به ساخت دستگاههای برودتی و حرارتی ( چیلر، اسپلیت و….) اشتغال دارد و نماینده انحصاری شرکت اکس (aux) بوده و برای ۳۰ نفر به طور مستقیم اشتغالزایی کرده است.

این شرکت تا کنون ۶ فقره تسهیلات از بانک صنعت و معدن دریافت و تسویه کده است و در حال حاضر دارای تسهیلات باز مرابحه بازرگانی به مبلغ تائید شده ۶۰ هزار میلیون ریال و خرید دین در حدود ۲۳۵ هزار میلیون ریال است.

گفتنی است، خورسندیان در راستای بازدیدهای میدانی از واحدهای صنعتی تأمین مالی شده توسط بانک صنعت و معدن در نقاط مختلف کشور که به منظور حل مشکلات مرتبط با کارآفرینان و صنعتگران، استفاده از روش های نوین تأمین مالی در کمک به صنایع و ایجاد فرصت اشتغال بیشتر از طریق امکان توسعه واحدهای تولیدی انجام می شود، از شرکت های یاد شده بازدید کرد تا از نزدیک در جریان وضعیت این شرکت ها و مشکلات و موانع آنها در مسیر تداوم تولید قرار گیرد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.