تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1402 - 13:49
کد خبر : 60915

بازدید مدیرعامل بانک صادرات ایران از هلدینگ صاد

بازدید مدیرعامل بانک صادرات ایران از هلدینگ صاد
اخبار پولی مالی_ هلدینگ فن­‌آوری و نوآوری بانک صادرات ایران (صاد)، دوم مردادماه 1402 میزبان مدیرعامل بانک صادرات ایران بود.

به گزارش اخبار پولی مالی، این دیدار با حضور سید ضیا ایمانی مدیرعامل و هادی آقابابایی معاون سرمایه‌گذاری بانک صادرات ایران، علی حکیم جوادی، مدیرعامل هلدینگ فن آوری و نوآوری صاد و اعضای هیات مدیره این هلدینگ و نیز مدیران عامل شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ صاد پرداخت الکترونیک سپهر، فناوری و راه حل‌های هوشمند سپهر، داده‌پردازی خوارزمی، توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی، گسترش انفورماتیک ایران و شمین فناوری‌های نوین صاد برگزار شد.

این دیدار با ارائه و بررسی دستاوردهای هلدینگ و شرکت‌های زیرمجموعه آن در یک‌ سال گذشته آغاز شد و در ادامه علی حکیم جوادی، به ماموریت‌های اصلی این هلدینگ به عنوان بازوی فکری، مشاوره‌ای و اجرایی در حوزه فناوری اطلاعات و همچنین توسعه‌ی کسب و کارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات اشاره کرد.

هم‌چنین، مدیرعامل هلدینگ صاد ضمن تشریح استراتژی‌های بایسته برای نیل به اهداف عالی بانک صادرات ایران در حوزه‌ تحول دیجیتال، نیازمندیها و چالش‌های پیش‌ِ رو در این راه را نیز برشمرد.

پس از این جلسه، سید ضیا ایمانی از ساختمان صاد و شرکت‌های مستقر در آن بازدید کرد و در پایان نیز در جلسه هیات مدیره هلدینگ فن‌آوری و نوآوری صاد حضور بهم رسانید.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.