تاریخ انتشار : یکشنبه 14 اسفند 1401 - 18:56
کد خبر : 47306

بازدید مدیرعامل بانک توسعه تعاون از صنعت نساجی و فرش کاشان

بازدید مدیرعامل بانک توسعه تعاون از صنعت نساجی و فرش کاشان
اخبار پولی مالی_ مدیرعامل بانک توسعه تعاون به‌ اتفاق مدیران ستادی این بانک از صنعت نساجی و فرش کاشان بازدید کرد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان اصفهان، محمد شیخ حسینی مدیرعامل بانک توسعه تعاون در سفر به کاشان ضمن گفتگو با تعدادی از دست‌اندرکاران واحدهای تولیدی صنعت نساجی و فرش ، فعالان اقتصادی و تعاون گران این شهرستان در جریان فعالیت‌های تولیدی و اشتغال‌زایی آنان قرار گرفت.

مدیر عامل بانک توسعه تعاون ابتدا از خطوط تولید فرش نساجی هدیه البرز مشهد با برند فرش محتشم بازدید کرد و به بررسی نیازهای این واحد تولیدی پرداخت. شرکت فرش هدیه البرز محتشم کاشان تولیدکننده انواع فرش‌های ماشینی و دستباف و اولین تولیدکننده فرش چاپی در ایران با بازار هدف داخل و خارج کشور می‌باشد که موفق به صادرات به کشورهای مطرح دنیا گردیده و موجبات اشتغال‌زایی در سطح منطقه را فراهم آورده است. گفتنی است به شرکت فرش محتشم تاکنون ۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش پرداخت شده و از مشتریان فعال در زمینه اعتبار اسنادی و ضمانت نامه و LC می باشد.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون و هیئت همراه در ادامه از شرکت نساجی زریسان کویر با موضوع فعالیت ریسندگی بازدید نمودند. شرکت ریسندگی زرریسان کویر کاشان به صورت یک مجموعه ی ریسندگی در شهرک صنعتی امیرکبیر (جعفرآباد سابق) تأسیس شدند. این مجموعه منجر به اشتغال زایی بیش از ۳۵۰ نفر به طور مستقیم گردیده و توانسته است پس از سال ها سهم هر چند ناچیزی در توسعه ی صنعت کشور ایفا نماید. نخ های تولیدی این مجموعه عبارتند از انواع نخ BCF، اکریلیک و پلی استر که مناسب برای بافت انواع فرش و گلیم می باشد.گفتنی است تاکنون ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش به این مجموعه پرداخت شد .

شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون در ادامه از شرکت بافت مشهد اردهال با موضوع فعالیت شرکت ریسندگی و بافت انواع فرش ماشینی و گلیم بازدید نمود. این شرکت با دارا بودن تعداد ۱۲۰۰نفر پرسنل به صورت سه شیفت مشغول فعالیت می باشند و دارای چند خط تولید فرش،گلیم و فرش های ابریشم ، ریسندگی و آهار می باشد و مقرر گردید تمهیدات لازم برای تامین نیازهای ارزی این شرکت به منظور افزایش سطح تولید و صادرات این شرکت با درخواست حواله‌های ارزی و تسهیل در انجام حواله‌های ارزی فراهم گردد.

مدیر عامل بانک توسعه تعاون در دیدار با مدیران این واحدهای تولیدی، خوشنامی و خوش حسابی مشتریان را از مهمترین عوامل تداوم همکاری با نک با مشتریان عنوان کرد و گفت: اهلیت این واحدها با برندهای معتبر در سطح کشور شناخته شده است ؛ همواره بانک توسعه تعاون در حوزه های مختلف آمادگی همکاری وارائه خدمات به این مجموعه های فعال تولیدی و اشتغالزایی را دارد.

در ادامه بازدیدها محمد شیخ حسینی در سفر به شهرستان کاشان از دو شعبه مرکزی کاشان و ولیعصر کاشان بازدید نمود و ضمن بررسی عملکرد شعبه با کارکنان شعبه دیدار و گفتگو کرد .

مدیر عامل بانک توسعه تعاون در جمع کارکنان شعب مرکزی و ولیعصر کاشان به ارائه بسته های اعتباری و خدماتی متناسب با موقعیت شهرستان ها و واحدهای تولیدی فعال اشاره کرد.

وی در ادامه اظهار داشت یکی از ابزارها و خدماتی که تکنولوژی و فناوری نمی تواند جایگزین آن شود مشاوره و ارتباط مستقیم و رودرو با مشتریان است و ارتباط و تعامل با مشتریان و شناسایی خواسته ها و نیازهای مشتریان در رونق تولید و اشتغالزایی بسیار موثر می باشد.

گفتنی است در این بازدید، معادی معاون مدیر عامل در امور استان ها و شعب ، بخشا معاون مدیرعامل در امور برنامه ریزی و فناوری اطلاعات،محمدی مدیرامور اعتباری ، رحمان پور مدیر امور استان هاو شعب و محترم مدیر شعب استان اصفهان حضور داشتند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.