تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اردیبهشت 1402 - 20:20
کد خبر : 53555

بازدید رهبر معظم انقلاب از نمایشگاه کتاب

بازدید رهبر معظم انقلاب از نمایشگاه کتاب
اخبار پولی مالی_ حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب صبح امروز از سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران که با حمایت بانک ملی ایران در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، بازدید کردند.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، حضرت آیت الله خامنه ای در این بازدید فرمودند: نمایشگاه کتاب که هر سال تشکیل می شود یک همایش عظیم مردمی است و جنبه غالب آن، جنبه فرهنگی است که خیلی خرسندکننده و شوق آور است.

ایشان تاکید کردند: در نمایشگاه امسال جمعیت زیادی حضور پیدا کرده اند و مقدار کتاب خریداری شده نیز خوب بود. بازدید از نمایشگاه نیز نشان می دهد که کار نشر کتاب، جدای از برخی زمینه های نامناسب مانند گرانی و نامرغوب بودن کاغذ، رو به پیشرفت است.

رهبر انقلاب بیان کردند: امروز وزیر ارشاد به من خبر داد که در زمینه تولید کاغذ مرغوب کارهایی در کشور شروع شده است. من البته چند سال قبل روی این مساله تاکید کردم، اما همت نکردند که آن را دنبال کنند ، حالا بحمدلله این کار آغاز شده است.

ایشان ابراز امیدواری کردند که تولید کاغذ داخلی مرغوب، کمک کند تا قیمت بالای کتاب بشکند و شرایط خرید آن برای عموم مردم، بهتر شود.

گفتنی است بانک ملی ایران قدم های بلندی را در راستای نیاز داخلی کشور به کاغذ برداشته است. در این باره شرکت چوب و کاغذ مازندران که ۵۸ درصد سهام آن متعلق به بانک ملی ایران است، در راستای اتکای کشور در کالاهای راهبردی به تولیدات داخلی، موفق شده است بخش مهمی از نیاز بازار کشور به کاغذ را تامین کند.

شرکت چوب و کاغذ مازندران از جمله شرکت های موفق زیر مجموعه بانک ملی ایران است که توانسته است پس از تغییر رویکرد مدیریتی در این مجموعه صنعتی، شاهد تحول در تولید، بازاریابی و فروش باشد و جهش عمده ای را در تامین کالاهای راهبردی مورد نیاز داخل رقم بزند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.