تاریخ انتشار : یکشنبه 15 بهمن 1402 - 14:45
کد خبر : 77260

مدیرعامل بانک مسکن خبرداد:

انعقاد قرارداد ساخت بیش از ۳۲۴ هزار واحد مسکونی

انعقاد قرارداد ساخت بیش از ۳۲۴ هزار واحد مسکونی
اخبار پولی مالی- بانک مسکن از آغاز اجرای طرح نهضت ملی مسکن تا یازدهم بهمن ماه سال جاری قرارداد ساخت 324 هزار و 923 واحد مسکونی در قالب 50هزار و 135 پروژه و به مبلغ بیش از 140 همت را منعقد کرده است.

به گزارش اخبار پولی مالی از پایگاه خبری بانک مسکن، سید عباس حسینی ،مدیرعامل بانک مسکن از انعقاد قرارداد تسهیلاتی ۳۲۴ هزار و ۹۲۳ واحد مسکونی طرح نهضت ملی تا پایان یازدهم بهمن ماه سال جاری خبر داد و گفت: این بانک در راستای اجرای رسالت دولت محترم و سیاست های نظام جمهوری اسلامی در توسعه بخش مسکن و کمک به حل مشکل اقشارمختلف جامعه؛ از آغاز اجرای طرح نهضت ملی مسکن تا یازدهم بهمن ماه سال جاری قرارداد ساخت ۳۲۴ هزار و ۹۲۳ واحد مسکونی در قالب ۵۰هزار و ۱۳۵ پروژه و به مبلغ بیش از ۱۴۰ همت را منعقد کرده است.

مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به پرداخت تسهیلاتی در حدود ۷۶۴ هزار و ۷۹۲ میلیارد ریال برای ساخت ۳۰۸ هزار و ۶۵۵ واحد مسکونی افزود: ۳۵ درصد از تسهیلات پرداختی مربوط به خود مالکان است.

وی با تشریح جزییات پرداخت این تسهیلات به متقاضیان گفت: از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تا یازدهم بهمن ماه سال جاری؛ تعداد یک میلیون و ۱۳۰ هزار و ۶۷۱ نفر افتتاح حساب کرده اند.

دکتر حسینی با اشاره به توجه ویژه بانک مسکن بر مشارکت و ایفای تعهدات خود در طرح نهضت ملی ابراز امیدواری کرد با تقویت منابع بانک و مشارکت بیشتر انبوه سازان و شرکتهای مرتبط در حوزه مسکن بتوان به عنوان حامی دولت در رونق و توسعه بخش مسکن موفق تر از قبل عمل کرد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.