تاریخ انتشار : دوشنبه 30 بهمن 1402 - 9:52
کد خبر : 77829

«انتقال وجه هوشمند» خدمت جدید اپلیکیشن «باران» بانک کشاورزی

«انتقال وجه هوشمند» خدمت جدید اپلیکیشن «باران» بانک کشاورزی
اخبار پولی مالی-بانک کشاورزی خدمت جدید و کاربردی «انتقال وجه هوشمند» در «اپلیکیشن باران» را معرفی کرد.

به گزارش اخبار پولی مالی از روابط عمومی بانک کشاورزی، در راستای توسعه و تکمیل خدمات بانکی غیرحضوری اپلیکیشن دیجیتال «باران»، با بهره گیری از سرویس تبدیل شماره کارت به شبا، قابلیتی کاربردی برای مشتریان با عنوان «انتقال وجه هوشمند» پیاده سازی شده که تصمیم گیری برای انتخاب «بهترین روش انتقال وجه» را تسهیل و تسریع کرده است.

بر اساس این گزارش، از مهمترین ویژگی های خدمت «انتقال وجه هوشمند» اپلیکیشن «باران» بانک کشاورزی می توان به تجمیع کلیه روش های انتقال وجه شامل حسابی، کارتی، پایا، ساتنا و پرداخت لحظه ای (پل) در یک گزینه با عنوان «انتقال پول هوشمند» و ارائه پیشنهاد روش های ممکن برای انتقال وجه (حسابی، کارتی، پایا، ساتنا و پل) متناسب با مبلغ مورد نظر مشتری اشاره کرد.

همچنین امکان انتقال وجه بین بانکی توسط مشتری از کارت یا حساب با در اختیار داشتن شماره های کارت یا شبای مقصد به دلخواه، نمایش کارمزد متعلقه برای هر روش انتقال و اعلام سیکل زمانی بعدی انجام انتقال وجه در تراکنش های پایا، نمایش مبلغ بصورت حروفی با واحد تومان همزمان با درج عددی مبلغ به ریال و نمایش کامل اطلاعات حساب و صاحب حساب مقصد انتقال به منظور کنترل و جلوگیری از هرگونه اشتباه کاربری، از دیگر ویژگی های این خدمت جدید بانک کشاورزی است.

شایان ذکر است «جشنواره باران» بانک کشاورزی با جوایز ارزنده از ابتدای اسفند ماه ۱۴۰۲ آغاز می شود و شرط شرکت در این جشنواره، ﻧﺼﺐ ﺍﭘﻠﯿﮑﯿﺸﻦ «ﺑﺎﺭﺍﻥ»، ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺣﺪﺍﻗﻞ ١ ﺗﺮﺍﮐﻨﺶ ﺩﺭ این اپلیکیشن، ﺩﺍﺷﺘﻦ ﺣﺪﺍﻗﻞ ﻣﯿﺎﻧﮕﯿﻦ حساب ۱۰ ﻣﯿﻠﯿﻮﻥ ﺭﯾﺎﻝ ﻭ ﮐﺴﺐ ﺣﺪﺍﻗﻞ ۳۰ ﺍﻣﺘﯿﺎﺯ است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به اینجا مراجعه فرمایید.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.