تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1400 - 9:41
کد خبر : 3913

جهت ارائه انواع خدمات بیمه‌ای انجام می گیرد:

افتتاح اولین شعبه برون مرزی بیمه ملت در دمشق

افتتاح اولین شعبه برون مرزی بیمه ملت در دمشق
اخبار پولی مالی- شرکت بیمه ملت به زودی اولین شعبه برون‌مرزی خود را در شهر دمشق کشور سوریه افتتاح خواهد کرد.

به گزارش اخبار پولی مالی،مدیر عامل بیمه ملت در نشستی که با حضور آیت‌الله اختری نماینده ولی فقیه و دبیر کل انجمن دوستی ایران و سوریه، شفیق دیوب سفیر سوریه در ایران،  شاخصی دبیر انجمن و جمعی از فعالان اقتصادی، روز سه‌شنبه ۲۰ مهرماه برگزار شد؛ حاضر شد.
بر اساس گزارش روابط عمومی بیمه ملت،  دلفراز مدیرعامل بیمه ملت ضمن برشمردن اهمیت صنعت بیمه در ارتقای سطح اقتصادی هر جامعه بر اعلام آمادگی مجدد بیمه ملت برای آغاز فعالیت اولین شرکت بیمه ایرانی در سوریه تاکید کرد. در این جلسه در خصوص بیمه‌های اتکایی و همکاری‌های بیمه‌ای بحث و تبادل نظر شد که استقبال سفیر سوریه را نیز به همراه داشت.
دلفراز در ادامه با اعلام آمادگی کامل بیمه ملت برای ارائه انواع خدمات بیمه‌ای به مردم کشور سوریه افزود: مقرر شده است تا شرکت بیمه ملت با هماهنگی مسئولین ذیربط در سوریه و بیمه مرکزی این کشور، فعالیت‌ها و اقدامات خود را در کشور سوریه آغاز کند.
لازم به توضیح است با توجه به مجوزهای اخذ شده از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و وزارت امورخارجه، این شرکت به زودی اولین شعبه برون‌مرزی خود را در شهر دمشق کشور سوریه افتتاح خواهد کرد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.