تاریخ انتشار : یکشنبه 12 آذر 1402 - 14:32
کد خبر : 73046

اعلام برنامه کارگاه‌های پسارویداد همایش بیمه و توسعه در ۱۳ آذرماه ۱۴۰۲

اعلام برنامه کارگاه‌های پسارویداد همایش بیمه و توسعه در ۱۳ آذرماه ۱۴۰۲
اخبار پولی مالی_ همزمان با روز ملی بیمه در 13 آذرماه 1402، چهار کارگاه پسارویداد بین‌المللی از ساعت 13:30 تا 16:30 به صورت همزمان در برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه، سی‌امین همایش ملی و یازدهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه با موضوع «تکامل زیست بوم صنعت بیمه (تکافل، حکمرانی، فناوری‌های نوین)» در روزهای ۱۲ و ۱۳ آذرماه ۱۴۰۲ به صورت حضوری و با ارائه برنامه‌های علمی و تخصصی متنوع در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

در بعد از ظهر دومین روز برگزاری همایش و همزمان با روز ملی بیمه در ۱۳ آذرماه ۱۴۰۲، از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۶:۳۰ ، چهار کارگاه پسارویداد توسط اساتید و صاحب‌نظران حوزه بیمه، تکافل و مالی اسلامی بین‌المللی از کشورهای مالزی، اندونزی، امارات متحده عربی و ترکیه به صورت همزمان در برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

بر پایه این گزارش، کارگاه آموزشی «عملیاتی کردن تکافل در ایران» با محورهای «مقدمه»، «چارچوب قانونی»، «تاسیس تکافل در ایران»، «انتخاب مدل کسب و کار»، «مازاد»، «انطباق با استانداردهای طراح مالی اسلامی»، «نتیجه‌گیری» و «پرسش و پاسخ» توسط دکتر محمد رفیق‌خان مشاور شرکت آلیانز مالزی در سالن شماره ۵ برج میلاد واقع در طبقه منفی دو برگزار خواهد شد.

کارگاه آموزشی «بررسی تطبیقی سواد بیمه اسلامی و رایج در ترکیه» با محورهای «فعالیت‌های سواد مالی اسلامی و رایج در ترکیه»، «تحلیل محتوای فعالیت‌های سواد مالی اسلامی در ترکیه»، «فعالیت‌های سواد بیمه اسلامی و رایج در ترکیه»، «تحلیل محتوای سواد بیمه رایج و اسلامی در ترکیه» و «تکامل و نتیجه‌گیری» توسط پروفسور دکتر شاکر گورموش استاد تمام مؤسسه اقتصاد و مالی اسلامی دانشگاه مرمره در سالن رودکی برج میلاد واقع در طبقه منفی دو ارائه خواهد شد.

کارگاه آموزشی «رشد و توسعه تکافل» با محورهای «برافکنی مثبت تکافل؛ الف) چرا تکافل؛ ب) چرا تکافل عقب مانده است؟» و «نقش تکافل در اقتصاد سبز: الف) ضروریات محیط زیستی، اجتماعی و حاکمیتی و ضروریات اهداف توسعه پایدار؛ ب) حمایت بین‌المللی» توسط آقای اجمل باتی مدیر اجرائی شرکت مشاوره مدیریت بدری امارات متحده عربی در سالن شماره ۴ برج میلاد واقع در طبقه منفی دو برگزار خواهد شد.

کارگاه آموزشی «صنعت تکافل مالدیو با تمرکز بر تکافل آیادا به عنوان مطالعه موردی» نیز با محورهای «مقدمه‌ای بر تکافل»، «تکافل در مالدیو»، «تکافل آیادا»، «الگوی تکافل در مالدیو»، «چهارچوب مقرراتی»، «چالش‌ها و فرصت‌ها»، «فعالیت‌های کارگاهی» و «نتیجه‌گیری» توسط پروفسور عایشه مونیزا استاد تمام و معاون امور دانشجویی و بین‌المللی‌سازی دانشگاه اینسیف مالزی در سالن سعدی برج میلاد واقع در طبقه منفی دو ارائه خواهد شد.

شایان ذکر است، حضور در کارگاه‎‌های پسارویداد روز ۱۳ آذر ۱۴۰۲ برای تمامی علاقه‌مندان آزاد می‌باشد و هماهنگی جهت ثبت‌نام و مشارکت در این کارگاه‌ها در محل برگزاری همایش انجام خواهد شد.

همچنین به تمامی شرکت‌کنندگان در کارگاه‌های آموزشی پسارویداد همایش بیمه و توسعه گواهی حضور اعطا می گردد.

 

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.