تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 آبان 1402 - 14:38
کد خبر : 70668

اجرای برنامه های توسعه محور و فناورانه در بیمه میهن

اجرای برنامه های توسعه محور و فناورانه در بیمه میهن
اخبار پولی مالی_ برنامه های فناورانه در شرکت بیمه میهن طی دوره جدید مدیریتی ارائه می شود.

به گزارش اخبار پولی مالی، مهدی محمودی آذر، رییس هیات مدیره بیمه میهن، در حاشیه نمایشگاه اینوکس کیش در یک پنل تخصصی که امروز دوشنبه ۱۶ آبان برگزار شد، ضمن بیان این مطلب، افزود: مصمم هستیم در آینده‌ای نزدیک به یکی از شرکت‌های دیجیتال و فناور محور تبدیل بشیم و به فعالیت‌های کم و محدود قانع نخواهیم شد.

وی با اشاره به آن که شرکت‌ بیمه میهن با تکیه بر پرتفوی سهامدار عمده اداره می شد در گذشته اما اکنون سهامدار جدید ظرفیت‌های بالقوه‌ای رو ارائه کرده است، تصریح کرد: پرتفوی سهامدار عمده یک قدرت خوبی به ما داده که بر اساس آن، برنامه های مناسبی داریم. توجه به بازار و ارائه محصولات جدید در دستور کار قرار گرفته است.

رییس هیات مدیره بیمه میهن یادآور شد: قصد داریم از تجارب دیگر شرکت ها نیز در راستای بهینه سازی فعالیت های خودمون استفاده کنیم.

وی با تاکید بر این که باید از ظرفیت های مردمی استفاده کنیم تا کم تر دچار چالش شویم اظهار داشت: رقبایی در این صنعت داریم اما با نگاه چالشی به آن ها نگاه نمی کنیم.

محمودی آذر در پایان یادآور شد: ما قصد تخریب سایر رقبا را نداریم بلکه توانمندی های خودمون را ارائه خواهیم کرد و بیمه میهن در آینده ای نزدیک به عنوان یک شرکت توانمند با رویکردهای فناورانه محصولات خود را به بازار عرضه خواهد کرد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.