تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آذر 1400 - 11:01
کد خبر : 7794

یک بیمه تخصصی دیگر راهی فرابورس شد

آغاز پذیره‌نویسی «کاریز»

آغاز پذیره‌نویسی «کاریز»
پذیره‌نویسی شرکت بیمه ‌زندگی کاریزما با سرمایه 240 میلیارد تومان از امروز یکشنبه 21 آذر ماه 1400انجام خواهد شد و 70 درصد 1400سرمایه توسط هیئت موسس تعهد شده‌است.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از مدیریت ارتباطات فرابورس ایران، عباس اسلامی نماینده هیات موسس بیمه زندگی کاریزما در این نشست خبری با اشاره به اینکه پذیره‌نویسی بیمه زندگی کاریزما از فردا آغاز خواهدشد، گفت: پذیره‌نویسی شرکت بیمه ‌زندگی کاریزما با سرمایه ۲۴۰ میلیارد تومان از فردا انجام خواهد شد و ۷۰ درصد سرمایه توسط هیئت موسس تعهد شده‌است.

وی با اشاره به اینکه این بیمه درحوزه بیمه‌های زندگی فعالیت می‌کند، افزود: بیمه زندگی کاریزما سومین شرکت تخصصی در صنعت بیمه است، این ساختار تخصصی به مجموعه بیمه کاریزما اجازه می‌دهد در فعالیت‌ها و رشته‌های تخصصی متنوع فعالیت کند.

وی ظرفیت بالای کشوردررشته بیمه‌های زندگی را مورد توجه قرارداد و گفت: میانگین سهم دنیا در بیمه‌های زندگی ۶۰ درصد است اما این نسبت در کشور ما ۱۵ درصد بوده و بر همین اساس سهم بیمه عمر به طور قابل‌ ملاحظه‌ای ظرفیت رشد در کشور را دارد.

اسلامی بیمه زندگی کاریزما را سومین بیمه کاملا تخصصی در صنعت بیمه کشور دانست و افزود: ساختار تخصصی این مجموعه فضا را برای فعالیت در رشته‌های تخصصی و متنوع بیمه‌ای فراهم می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه پیش‌بینی می‌شود با توجه به ماهیت تخصصی و البته کاملا خصوصی بیمه زندگی کاریزما، حقوق سهامداران و بیمه‌گذاران این مجموعه بیش از گذشته مورد حمایت قرار بگیرد، اظهارداشت: ماهیت کاملا خصوصی این مجموعه باعث می‌شود تا شاهد انسجام و چابکی در حاکمیت شرکتی مجموعه بیمه زندگی کاریزما باشیم.

نماینده هیات موسس بیمه زندگی کاریزما با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود ساختار جدید و محصولات جدید این شرکت بیمه مورد استقبال شبکه فروش صنعت بیمه مواجه شود، گفت: در حال‌حاضر صندوق‌های بازنشستگی از راندمان خوبی برخوردار نیستند و این فرصتی برای بیمه زندگی کاریزما و سایر بیمه‌های تخصصی است تا خدماتی در سطح ملی به این صندوق‌ها ارائه کنند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.