تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 دی 1401 - 17:25
کد خبر : 39640

آغاز ثبت نام دانشگاه هوانوردی در منطقه ویژه اقتصادی پیام

آغاز ثبت نام دانشگاه هوانوردی در منطقه ویژه اقتصادی پیام
اخبار پولی مالی_ مرکز آموزش علمی کاربردی آسمان ایرانیان در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام دارای رشته های تخصصی صنعت هوانوردی از علاقه مندان به حوزه آموزش، دانش، اشتغال و دانشگاه جهت ثبت نام برای ترم بهمن ماه دعوت کرد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، به نقل از روابط عمومی این دانشگاه که با مجوز رسمی از وزارت علوم و آموزش از سال ۹۳فعالیت خود را با رشته های ویژه صنعت هوانوردی از جمله خلبانی، مهمانداری، دیسپچری، تعمیر و نگهداری هواپیما و اویونیک آغاز کرده بود، هم اکنون با بهره مندی ازاساتید مجرب و به نام حوزه های مختلف، موفق به تربیت دانشجویان فعال در سایر رشته ها، جهت معرفی به بازار کار گردیده است.

پیام مهرنوش ضمن اشاره به مزیت مراکز علمی کاربردی و استراتژی مدیریتی در پرورش جوانان مستعد با هدف ارتقاء سطح آموزش علمی و عملی خاطر نشان کرد، دانشگاه آسمان ایرانیان با دارا بودن رشته های تخصصی هوانوردی و سایر رشته های مورد نیاز بازارهای داخلی و خارجی، با تامین محتوا و ابزار آموزش روز دنیا و اساتید مجرب، در محیطی کاملا کاربردی واقع در اولین و بزرگترین شهر ICTکشور با دارا بودن واحد کارآفرینی، توانسته است درصد زیادی از دانشجویان این مرکز را جذب بازار کار تخصصی نماید.

وی در ادامه به پژوهش محوری این مرکز اشاره نموده و پویایی و فعال بودن دانشجویان این دانشگاه علمی کاربردی را از دیگر مزایای این مرکز دانست.

دانشگاه آسمان ایرانیان هم اکنون در دو مقطع کاردانی و کارشناسی از علاقه مندان به رشته های هوانوردی و غیرهوانوردی، ویژه ترم بهمن ماه، با ظرفیت محدود ثبت نام به عمل می آورد.

در همین راستا از علاقه مندان دعــوت می گردد هرچه ســـریعتر، جهت ثبـت نام و کســب اطــلاعات بیــشتر با شــماره های
۰۹۳۶۵۸۶۸۸۲۸ و۶-۰۲۶۳۳۲۶۶۲۷۳ تماس حاصل فرموده و یا به تارنمای www.asemaniranian.com مراجعه نمایند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.