تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 اسفند 1401 - 10:08
کد خبر : 45852

معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی اعلام کرد:

آغاز به کار مرکز نوآوری صنعت بیمه از سوی بیمه مرکزی

آغاز به کار مرکز نوآوری صنعت بیمه از سوی بیمه مرکزی
اخبار پولی مالی_ دهمین هفته از پویش فناورانه “سه شنبه های نوآورانه صنعت بیمه” با معرفی دو سامانه کوثر من بیمه کوثر و درمان یار شرکت نوآوران آتیه فردا وابسته به دانشگاه علمی کاربردی سبا به پایان رسید.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، علی بنیادی نائینی معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی برگزاری ده هفته از پویش فناورانه”سه شنبه های نوآورانه صنعت بیمه” را مقدمه تاسیس مرکز نوآوری صنعت بیمه از سوی بیمه مرکزی دانست و گفت: بیمه مرکزی به عنوان تسهیل گر و به دور از هرگونه تصدی گری با ایجاد این مرکز سعی در ایجاد یک فن بازار برای ایجاد یک نقطه مشترک میان عرضه و تقاضا خدمات و محصولات بیمه ای با تکیه بر توانمندی شرکت های دانش بنیان و بهره گیری از فناوری های نوین دارد.

معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی افزود: هدف از تاسیس مرکز نوآوری بیمه مرکزی، تسهیل ورود ایده های جدید به صنعت بیمه و پوشش ریسک های نوظهور است.

وی در ادامه از برگزاری ایونت استارت آپی خبر داد و گفت: صنعت بیمه از جذابیت و فضای مناسبی برای ورود شرکت های دانش بنیان در راستای ارائه محصولات و خدمات نوین با رویکرد افزایش ضریب نفوذ بیمه و رضایتمندی ذینفعان صنعت بیمه برخوردار است.

در ادامه بیمه کوثر به معرفی سامانه “کوثر من” با مزایای صدور انلاین بیمه نامه و خسارت و دسترسی های ویژه برای شبکه فروش و شرکت نوآران آتیه فردا به معرفی سامانه ” درمان یار” با هدف تسهیل درپرداخت هزینه های درمانی از طریق ارائه بیمه اعتبار پرداختند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.