تاریخ انتشار : دوشنبه 11 بهمن 1400 - 11:04
کد خبر : 11315

در شاخص های فروش و دارایی :

پارسیان مقام دوم در میان بانک های خصوصی را از آن خود کرد

پارسیان مقام دوم در میان بانک های خصوصی را از آن خود کرد
اخبار پولی مالی- در بیست و چهارمین رتبه‌بندی صد شرکت برتر سازمان مدیریت صنعتی، موسوم به100IMI، بر اساس عملکرد سال مالی 1399، بانک پارسیان در عملکرد شاخص های فروش و دارایی، مقام دوم در میان بانک های خصوصی را از آن خود کرد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان؛ در همایشی که روز دوشنبه ۴ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ با حضور مسئولین ، مدیران شرکت‌های برتر و بزرگ کشور و اصحاب رسانه برگزار شد؛ از شرکت‌های پیشرو و برتر کشور تقدیر به عمل آمد.
در این همایش، بر اساس ارزیابی‌های به‌عمل‌آمده جهت رتبه‌بندی ۵۰۰ شرکت بزرگ کشور، بانک پارسیان به پشتوانه اعتماد مشتریان و تلاش کارکنان خود علاوه بر کسب رتبه‌های برتر از۱۰۰IMI توانست همچون سال‌های گذشته در میان صد شرکت برتر کشور قرار گیرد .
سازمان مدیریت صنعتی همه‌ساله به رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران می‌پردازد. این رتبه‌بندی با الهام از رسالت سازمان با فراهم نمودن آمار و اطلاعات شفاف و مفید در مورد بنگاه‌های اقتصادی کشور، فضای روشن‌تری از کسب‌وکار اقتصادی کشور ارائه می‌دهد و به مدیران بنگاه‌های اقتصادی، سیاست‌گذاران و پژوهشگران، یاری می‎رساند تا شناخت و درک دقیق‌تری از مقیاس، ساختار مالی و اقتصادی صنایع و بنگاه‌های اقتصادی بزرگ کشور بیابند.
این رتبه‌بندی سالانه بر اساس اطلاعات موجود در صورت‌های مالی حسابرسی شده شرکت‌ها و باهدف شناسایی جایگاه بنگاه‌های اقتصادی و گسترش رقابت میان آن‌ها و کمک به سیاست‌گذاران‌ اقتصادی کشور انجام می‌شود.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.