تاریخ انتشار : یکشنبه 7 شهریور 1400 - 17:58
کد خبر : 885

مدیرعامل بانک مسکن در بازدید سرزده از شعبه ونک تأکید کرد:

همه مجموعه بانک مسکن در راستای جذب منابع بیشتر حرکت کنند

همه مجموعه بانک مسکن در راستای جذب منابع بیشتر حرکت کنند
اخبار پولی مالی- بازاریابی هدفمند و هوشمند را فراموش نکنید و در تمامی زمینه های کاری ضمن داشتن دلسوزی در انجام امور، قاطع و جدی باشید.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا ، همزمان با هفته دولت و روز کارمند،  شایان مدیرعامل بانک، دکتر فاضلیان عضو هیات مدیره و مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی از شعبه میدان ونک بازدید کرد و از نزدیک با کارکنان این شعبه گفت وگو کردند.

شایان در این بازدید ضمن تبریک روز کارمند به تمامی کارکنان بانک گفت: از یک سو در شرایطی هستیم که نگاه دولت و جامعه به بانک مسکن باتوجه به تخصصی بودن حوزه فعالیت این بانک ویژه و خاص است و از سویی دیگر نیز باتوجه به تکالیفی که برعهده بانک مسکن برای همراهی در تامین مالی،ساخت واحدهای مسکونی و طرح های زیربنایی و روبنایی دولتی گذاشته شده است بنابراین همه مجموعه بانک باید همواره در راستای جذب منابع بیشتر و پایدار برای موفقیت در انجام این تکالیف حرکت کنند.

مدیرعامل بانک با اشاره به لزوم ایجاد خلاقیت و نوآوری در تسهیل روند تحقق اهداف تاکید کرد: بازاریابی هدفمند و هوشمند را فراموش نکنید و در تمامی زمینه های کاری ضمن داشتن دلسوزی در انجام امور، قاطع و جدی باشید.

وی در ادامه با اشاره به هدف دولت جدید در احداث یک میلیون واحد مسکونی در سال گفت: باتوجه به اینکه بانک مسکن همواره به عنوان بازوی اجرایی طرح های کلان دولت ها در دوران های مختلف در زمینه مسکن خوش درخشیده برای درخشش در این مقطع زمانی نیز قوی تر از گذشته فعالیت کنید.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.