تاریخ انتشار : دوشنبه 18 بهمن 1400 - 16:03
کد خبر : 11917

با نصب عظیم‌ترین برج صنعت پتروشیمی کشور :

سود پتروشیمی بوعلی سینا سالانه ۵۰ میلیون دلار افزایش می‌یابد

سود پتروشیمی بوعلی سینا سالانه ۵۰ میلیون دلار افزایش می‌یابد
اخبار پولی مالی- با نصب عظیم‌ترین برج صنعت پتروشیمی کشور که توسط متخصصین داخل کشور طراحی و ساخته شده است. سود پتروشیمی بوعلی سینا سالانه ۵۰ میلیون دلار افزایش می‌یابد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی پتروشیمی بوعلی سینا،آقاجری عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه صنعت ارز آور پتروشیمی با تکیه و نگاه به دانش بومی طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، در زمانی که دشمن، جمهوری اسلامی را مورد تحریم و جنگ اقتصادی قرار داده، یکی از بهترین راه‌های مقابله با تحریم است.

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی در بازدید از محل احداث برج پارازایلن و مخزن دریافت خوراک پتروشیمی بوعلی سینا بیان داشت: جلوه ی واقعی سخنان رهبر معظم انقلاب که میفرمایند “هر جا به جوانان اعتماد شد و از آن‌ها کار خواسته شد، واقعا درخشیدند”، در ساخت و نصب برج پارازایلن مجتمع پتروشیمی بوعلی‌ سینا نمایان شده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه کار نصب این برج با تکیه بر دانش فنی بومی و مدیریت جهادی، علیرغم تحریم های ظالمانه علیه کشور و به ویژه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی به انتها رسیده و آماده بهره‌برداری می‌شود.

آقاجری تاکید کرد: قطعا ثمره ی اعتماد به مدیران منطقه، توسعه، بالندگی و ایجاد انگیزه است. که نهایتا به جهش تولید و اقتصاد مقاومتی ختم می‌شود و ثمرات خوبی برای کشور خواهد داشت.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در پایان، مدیران و کارکنان صنعت پتروشیمی را سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی دانست. و از زحمات آنان قدردانی کرد.

با نصب عظیم‌ترین برج صنعت پتروشیمی کشور که توسط متخصصین داخل کشور طراحی و ساخته شده است. سود پتروشیمی بوعلی سینا سالانه ۵۰ میلیون دلار افزایش می‌یابد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.