تاریخ انتشار : دوشنبه 18 بهمن 1400 - 15:54
کد خبر : 11906

خبر:

بیمه کوثر میزبان نخستین جشنواره ورزشی صنعت بیمه در رشته دارت

بیمه کوثر میزبان نخستین جشنواره ورزشی صنعت بیمه در رشته دارت
اخبار پولی مالی- رقابت‌های دارت نخستین جشنواره ورزشی صنعت بیمه به میزبانی شرکت بیمه کوثر در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد و تیم‌های «آسیا 1» و «ملت 1» به ترتیب در بخش آقایان و بانوان مقام اول را کسب کردند.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل ازروابط عمومی بیمه کوثر، نخستین جشنواره ورزشی صنعت بیمه در رشته دارت با حضور تنی چند از مسئولان بیمه مرکزی، نمایندگان انجمن دارت ایران و قهرمانان این رشته، طی دو روز و به میزبانی شرکت بیمه کوثر برگزار شد. در این دوره از رقابت‌ها در بخش آقایان ۷۶ شرکت کننده در قالب ۳۲ تیم از ۱۵ شرکت و در بخش بانوان ۵۹ شرکت کننده در قالب ۲۶ تیم از ۱۱ شرکت حضور یافتند.
در مراسم افتتاحیه این رقابت‌ها، علیرضا محمدعلی، رئیس کمیته ورزش و ارتقای سلامت بیمه مرکزی، تشکیل شورای توسعه ورزش صنعت بیمه را یک کار نهادمحور و سازمان‌یافته دانست و اظهار داشت: توسعه ورزش سلامت‌محور، ایجاد نشاط و همدلی بین کارکنان شرکت‌های بیمه و همچنین ارتباط صنعت بیمه با ورزش از مهم‌ترین اهداف این شورا محسوب می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه به دنبال برگزاری المپیادهای ورزشی در صنعت بیمه هستیم، گفت: برای جامه عمل پوشاندن به اهداف شورای توسعه ورزش صنعت بیمه از نهادهای رسمی ورزش از جمله فدراسیون‌ها و انجمن‌های ورزشی دعوت به عمل آمده است تا ضمن ساماندهی ارتباط با کارکنان فعال در بخش ورزش، متولی بخش فنی جشنواره‌های ورزشی نیز باشند.
رئیس توسعه ورزش صنعت بیمه با اشاره به اینکه ۳۵ درصد نیروی انسانی شاغل در صنعت بیمه بانوان هستند، تاکید کرد: در بیمه مرکزی به عنوان ستاد هماهنگ‌کننده، کمیته ورزشی بانوان تشکیل شده است و تمامی فعالیت‌های ورزشی بانوان در این کمیته انجام می‌شود ولی در بخش آقایان برای هر رشته یک کمیته تشکیل شده است.
محمدعلی تصریح کرد: از مدیران عامل شرکت‌های بیمه تقاضا شده با توجه ویژه به ورزش کارکنان و تخصیص زمان کافی به این مهم، ضمن بالا بردن نشاط در سازمان، بهره‌وری نیروی انسانی را نیز ارتقا دهند.
وی با اشاره به تجلیل از قهرمانان جشنواره‌های ورزشی صنعت بیمه در تاریخ بیست و پنجم بهمن ماه سال جاری، افزود: در این مراسم از تیم‌های قهرمان با اهدای حکم و جایزه نقدی تقدیر خواهد شد.
در پایان روز نخست مسابقه که به برگزاری رقابت در بخش آقایان اختصاص داشت، تیم‌های «آسیا ۱» و «ملت ۱» به ترتیب مقام اول و دوم را کسب کردند و تیم‌های «بیمه مرکزی ۳» و «باران» نیز به صورت اشتراکی سوم شدند.
تیم‌های بانوان نیز در روز دوم به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان، تیم‌های «ملت ۱» و «سامان ۳» به ترتیب جایگاه اول و دوم را از آن خود کردند و تیم‌های «ملت ۲» و «ملت ۳» نیز به مقام سوم مشترک رسیدند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.