تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آبان 1400 - 11:11
کد خبر : 4568

تا 10 آبان 1400 فرصت هست

اعلام نحوه ارسال مقالات به ۲۸ همایش ملی بیمه و توسعه

اعلام نحوه ارسال مقالات به ۲۸ همایش ملی بیمه و توسعه
اخبار پولی مالی- نحوه مقالات به بیست‌و‌هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه اعلام شد علاقه‌مندان به ارسال مقالات در بیست‌و‌هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه تا 10 آبان 1400 فرصت دارند با مراجعه به سایت همایش نسبت به انجام مراحل ثبت‌نام و ارسال مقالات خود اقدام نمایند.

به گزارش اخبار پولی مالی روابط عمومی پژوهشکده بیمه، کلیه اساتید، دانشجویان و صاحب‌نظران حوزه‌های مرتبط با صنعت بیمه که علاقه‌مند به ارسال مقالات خود به بیست‌و‌هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه هستند می‌توانند با ورود به سامانه کاربری از طریق نشانی https://seminar.irc.ac.ir و کلیک بر روی ارسال مقاله و یا ورود مستقیم به سایت ثبت‌نام و ارسال مقالات به نشانی http://seminarpaper.irc.ac.ir/users نسبت به ارسال آثار خود اقدام نمایند.
ضمنا متقاضیان ارسال مقاله قبل از انجام مراحل ارسال مقاله می‌بایست به سایت ثبت‌نام بیست‌و‌هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه مراجعه و با وارد کردن شماره موبایل و اطلاعات شخصی، ثبت‌نام نمایند.
گفتنی است، بیست‌و‌هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه با موضوع «نقش صنعت بیمه در رونق اقتصادی با محوریت تحول دیجیتال» از ۱۳ تا ۱۷ آذرماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود و علاقه‌مندان تا ۱۰ آبان فرصت دارند با مراجعه به سایت همایش نسبت به ثبت‌نام و ارسال مقالات خود اقدام نمایند.

جهت دریافت فایل راهنمای ثبت نام و فایل راهنمای ارسال مقاله کلیک کنید

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.