تاریخ انتشار : سه شنبه 8 آذر 1401 - 16:37
کد خبر : 35996

اعلام عناوین پنل‌های جدید بیست‌و‌نهمین همایش ملی و دهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه

اعلام عناوین پنل‌های جدید بیست‌و‌نهمین همایش ملی و دهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه
اخبار پولی مالی_ با تصویب کمیته علمی همایش بیمه و توسعه، تعداد پنل‌های علمی بیست‌و‌نهمین همایش ملی و دهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه به 10 مورد افزایش یافت.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه، بر اساس مصوبات کمیته علمی همایش بیمه و توسعه، پنل «کاربرد رویکردهای دانش‌بنیان در توسعه رشته‌های بیمه‌ای» با ریاست فرزان خامسیان و پنل «توسعه مدیریت دانش‌بنیان در فرایندهای بیمه‌گری» با ریاست یعقوب محمودیان به پنل‌های علمی پژوهشکده بیمه در بیست‌و‌نهمین همایش ملی و دهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه افزوده شد.

به این ترتیب پژوهشکده بیمه با برگزاری ۱۰ پنل علمی در بعد از ظهر ۱۳ آذر ماه، میزبان مدعوین همایش بیمه و توسعه سال جاری در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران خواهد بود.

سایر پنل‌های پژوهشکده بیمه شامل پنل بین‌الملل با ریاست محمد مهدی عسگری، پنل‌ «تاثیر مولفه‌های اقتصاد دانش‌بنیان بر توسعه صنعت بیمه» با ریاست مهدی صادقی شاهدانی، پنل «محصولات و ابزارهای بیمه‌ای دانش‌بنیان و بیمه‌گری هوشمند» با ریاست علی بنیادی نائینی، پنل «مدیریت ریسک دانش‌بنیان در صنعت بیمه» با ریاست سعید صحت و پنل «نقش تکافل و ابزارهای مالی اسلامی در تحقق توسعه دانش بنیان صنعت بیمه» با ریاست حجت‌الاسلام و المسلمین سید علی حسینی، مطابق با برنامه قبلی برگزار می‌گردد.

همچنین پنل سندیکای بیمه‌گران ایران با عنوان «پوشش‌ها و خدمات بیمهای مورد نیاز شرکت‌های دانش‌بنیان» با ریاست سید محمد کریمی؛ پنل انجمن حرفه‌ای صنعت بیمه با عنوان «مدیریت ریسک دانش بنیان در بیمه های درمان و زندگی» با ریاست مسعور حجاریان و پنل انجمن علمی محاسبات بیمه و مالی ایران با عنوان «بیمه گری هوشمند و فن‌آوریهای نوین در زنجیره ارزش خدمات بیمه ای» با ریاست صابر شیبانی برگزار خواهد شد.

گفتنی است، بیست‌و‌نهمین همایش ملی و دهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه، با موضوع «توسعه دانش‌بنیان صنعت بیمه»، از ساعت ۸:۰۰ صبح روز ۱۳ آذرماه با اجرای مراسم افتتاحیه و سخنرانی میزبانان و میهمانان ویژه آغاز می‌شود.

در بعد از ظهر ۱۳ آذر نیز از ساعت ۱۳:۳۰، ده پنل‌ علمی به صورت همزمان در سالن‌های مجزا با حضور مدعوین برگزار و در روزهای بعد از همایش به صورت آفلاین از طریق وب‌سایت همایش بیمه و توسعه به نشانی https://seminar.irc.ac.ir پخش خواهد شد.

اخبار پولی مالی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.