تاریخ انتشار : دوشنبه 15 آذر 1400 - 14:24
کد خبر : 7531
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای شاخص بورس ۸۶۶ واحد افت کرد بسته هستند

در معاملات امروز رقم خورد؛

شاخص بورس ۸۶۶ واحد افت کرد

شاخص بورس ۸۶۶ واحد افت کرد
اخبار پولی مالی- شاخص کل در بازار بورس و اوراق بهادار امروز با اُفت ۸۶۶ واحدی به رقم یک میلیون و ۳۴۲ هزار و ۳۳۶ واحد رسید.

به گزارش اخبار پولی مالی، شاخص کل در بازار بورس و اوراق بهادار امروز با اُفت ۸۶۶ واحدی به رقم یک میلیون و ۳۴۲ هزار و ۳۳۶ واحد رسید. همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز با رشد ۴۲۶ واحدی به رقم ۳۶۳ هزار و ۷۶۸ واحد رسید.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

از نمادهای تأثیرگذار در شاخص امروز بازار بورس می‌توان به «فملی»، «شفن»، «فولاد»، «اُپال»، «شبدیس» و «وبملت»، «شتران» اشاره کرد.

همچنین از نمادهای پرتراکنش در بازار امروز، نمادهای «برکت»، «شستا»، «انرژی ۳»، «بورس»، «غزر»، «کالا» و «فسبزوار» بودند.

در فرابورس ایران هم امروز شاخص کل ۲۸ واحد افت کرده و به رقم ۱۹ هزار و ۱۸۱ واحد رسید. ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به بیش از یک میلیون و ۷۰ هزار میلیارد تومان رسید.

ارزش بازار پایه در فرابورس از ۳۴۴ هزار میلیارد تومان فراتر رفت معامله‌گران امروز در فرابورس ایران بیش از ۱.۸ میلیارد سهام‌حق تقدم و اوراق مالی در قالب ۱۸۰ هزار فقره معامله و به ارزش بیش از ۴۸ هزار و ۱۵۹ میلیارد تومان داد و ستد کردند.

امروز نماد فرابورس ایران بیشترین اثر افزایشی در شاخص فرابورس را داشته و نمادهای سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی مارون، پلیمر آریا ساسول، مدیریت انرژی امیدتابان حور و صنعتی مینو بیشترین اثر کاهشی در شاخص فرابورس را داشتند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.