تثبیت گواهی استاندارد بینالمللی ISO 15838 در مرکز ارتباط با مشتریان بیمه دی

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه دی مصطفی اسماعیلی گفت: این شرکت در ارزیابیهای دورهای، توانست گواهی معتبر استاندارد بینالمللی ISO 15838 در حوزه مرکز ارتباط با مشتریان را تمدید کند.
Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!وی اظهار داشت: این موفقیت بیانگر تعهد این شرکت به بهبود مستمر کیفیت خدمات و رضایت مشتریان است.
وی گفت: این شرکت علاوه بر تمدید گواهی ISO 15838 (در مرکز ارتباط با مشتریان) همچنین موفق به حفظ استانداردهای بینالمللی ISO 10002 (در رسیدگی به شکایات مشتریان) و ISO 10004 (در رضایتمندی مشتریان) شد.
به گفته اسماعیلی ارتقای زیرساختهای سختافزاری و نرمافزاری، بهبود فرآیندها و افزایش سطح کیفی خدمات، از جمله اقدامات کلیدی مدیریت امور مشتریان و خدمات پس از فروش بیمه دی در این مسیر بوده است.
وی گفت: حفظ این استانداردها نشاندهنده پایبندی بیمه دی به اصول نوین مدیریت کیفیت، انضباط سازمانی و تمرکز بر ارتقای تجربه مشتری است.
اسماعیلی اضافه کرد: این رویکرد شرکت بیمه دی را در میان دیگر بیمهگران کشور بهعنوان الگویی در حوزه خدمات مشتریان معرفی کند.
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰