دریافت و تمدید گواهی نامه های بیمه کوثر
به گزارش اخبار پولی مالی ، شرکت IMQ ایتالیا پس از بررسی وضعیت و عملکرد بیمه کوثر، گواهینامه استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت ISO9001:2015، سیستم رسیدگی به شکایات مشتریان ISO10002:2018، سیستم مدیریت رضایتمندی مشتری ISO10004:2018، سیستم مدیریت شایستگی و توسعهکارکنان ISO10015:2019 و سیستم مدیریت ریسک ISO31000:2018 را بدون وجود ناهمخوانی با الزامات صادر نمود.
زهرا جافری رضایتمندی ذینفعان و بهبود مستمر را دستاورد پیادهسازی الزامات نام برده در بیمه کوثر دانست و گفت: استقرار استانداردهای بینالمللی میتواند از طریق آگاه کردن مدیران ارشد از نقاط قوت و ضعف سیستم فراهم گردد.
وی با اشاره به همدلی و انسجام همه معاونان، مدیران و کارکنان بیمه کوثر در اجرای کارهای گروهی، خاطرنشان کرد: به جهت اهتمام ویژه به تدوین و ارائه دقیق مستندات، مدارک و فرآیندها از همه همکارانم قدردانی میکنم. امیدوارم با تداوم این همکاری مستمر، الزامات موجود در استانداردهای بینالمللی به فرهنگ سازمانی مبدل گردد و با اجرای توصیههای بهبود گزارش ممیزی، شاهد افزایش نقاط قوت شرکت در این زمینه باشیم.
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰