تاریخ انتشار : یکشنبه 11 مهر 1400 - 10:59
کد خبر : 3143
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای هدف گذاری بیمه تجارت نو جذب پرتفوی ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بسته هستند

تا پایان سال 1400 :

هدف گذاری بیمه تجارت نو جذب پرتفوی ۲۵۰۰ میلیارد تومانی

هدف گذاری بیمه تجارت نو جذب پرتفوی ۲۵۰۰ میلیارد تومانی
اخبار پولی مالی- شرکت بیمه تجارت‌نو برای دستیابی به پرتفوی 2500 میلیارد تومانی تا پایان سال درنظر دارد با تغییر ترکیب و تقویت شبکه فروش، به سمت پرتفوهای با ریسک کمتر حرکت کند.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت‌نو؛ عباس آقابراری، سرپرست معاونت فنی شرکت بیمه تجارت‌نو، جذب پرتفوی ۲۵۰۰ میلیارد تومانی تا پایان سال ۱۴۰۰را از برنامه‌های شرکت بیمه‌تجارت‌نو خواند و افزود: در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۰ بالغ بر یک هزار میلیارد تومان از بودجه تعیین شده سالجاری با ترکیب پرتفویی مناسب و متوازن محقق شده است.
آقابراری گفت: شرکت بیمه تجارت‌نو برای دستیابی به پرتفوی ۲۵۰۰ میلیارد تومانی تا پایان سال درنظر دارد با تغییر ترکیب و تقویت شبکه فروش، به سمت پرتفوهای با ریسک کمتر حرکت کند و به همین منظور تقویت خرده فروشی را بعنوان یکی از اهداف خود در برنامه شش ماهه دوم سال ۱۴۰۰ قرار داده است.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

وی، ادامه داد: استارت‌آپ‌های بیمه‌ای مخصوص بیمه تجارت‌نو برای نمایندگان و شبکه فروش به منظور تقویت خرده فروشی طراحی و توسعه داده شده که از آن جمله نرم‌افزار “بنوشاپ” با قابلیت جذب بازاریاب سبب افزایش خرده فروشی و بهبود سبد پرتفویی نمایندگان خواهد شد.

آقابراری، بااشاره به ماندگاری بیشتر پرتفوهای خرد در شرکت‌های بیمه، گفت:پیش بینی می شود با استفاده از نرم افزار بنوشاپ در رشته‌هایی مانند آتش‌سوزی، بدنه اتومبیل و رشته‌هایی که از حالت سازمانی و مناقصه‌ای خارج هستند، فروش قابل توجهی داشته باشیم.

سرپرست معاونت فنی شرکت بیمه تجارت‌نو، اظهارداشت: ضمن آنکه استفاده از استارت آپ‌ها و روش‌های نوین بازاریابی در شش ماهه دوم برای بیمه تجارت‌نو از اهمیت قابل توجهی برخوردار است، طرح‌ها، جشنواره‌های فروش و طرح‌های آسان فروش هم در برنامه‌های کاری این شرکت قرار گرفته تا نمایندگان بتوانند با افزایش کمی و کیفی فروش، هزینه تمام شده فروش خود را کاهش دهند.

آقابراری،درخصوص علت اقبال بالای بیمه‌گذاران به بیمه تجارت‌نو، گفت: مشتری مداری ، تسهیل در صدور بیمه نامه ها و ارزیابی خسارت، اطلاع رسانی لحظه ای از وضعیت پرونده ها، ارتباط مستمر با بیمه گذاران و زیاندیدگان، ارزیابی و پرداخت خسارت برخط، حذف بروکراسی اداری با تمرکز بر کیفیت و سرعت در پرداخت خسارت توانسته رضایت مندی بیمه گذاران را جلب نماید.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

اینترنت بانک رفاه