مهدوی در جلسه کارگروه روابط عمومی سندیکای بیمهگران ؛
فضای دیجیتال اثرگذاری تبلیغات را بیشتر میکند
به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، جلسه کارگروه روابط عمومی سندیکای بیمهگران ایران با حضور مدیر روابط عمومی سندیکا و مدیران روابط عمومی شرکتهای بیمه به میزبانی بیمه سرمد برگزار شد.
مهدی مهدوی، عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل بیمه سرمد در این جلسه ضمن خیر مقدم به مدیران روابط عمومی شرکتهای بیمه، گفت: امروز حوزه ارتباطات و روابط عمومی، جایگاه ویژهای در سازمانها پیدا کرده که نشاندهنده اهمیت این بخش است.
عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل بیمه سرمد افزود: تحولات دنیای دیجیتال، ایجاب میکند که در حوزه روابط عمومی و تبلیغات تغییراتی ایجاد شود و روابط عمومیها بیش از پیش از ظرفیت فضای دیجیتال، برای پیشبرد اهداف سازمان خود بهره ببرند.
وی خاطرنشان کرد: استفاده از این فضا میتواند به افزایش گستره مخاطبان و بالا رفتن اثرگذاری تبلیغات کمک کند.
مهدوی با اشاره به اهمیت روابط عمومی در سازمانها گفت: حوزه روابط عمومی نه تنها هزینهبر نیست، بلکه جنبه سرمایهگذاری دارد و باید نقش این حوزه در سازمانها و جامعه بهتر تبیین شود.
وی افزود: یکی از وظایف روابط عمومی در کنار فعالیت تبلیغاتی، ایجاد آگاهی در جامعه است که این حوزه میتواند در صنعت بیمه کشور با همافزایی میان همه شرکتهای بیمه اتفاق بیفتد و ما میتوانیم در کنار هم، اقدامات مناسبتری را رقم بزنیم و بر محدودیتها غلبه کنیم.
قائم مقام بیمه سرمد همچنین از مدیران روابط عمومی شرکتهای بیمه خواست، ریشههای نارضایتی مردم از برخی خدمات بیمهای را شناسایی کرده و راهکارهای رفع آن را به مدیران ارشد ارائه کنند.
در ادامه این جلسه، اعضای کارگروه روابط عمومی سندیکای بیمهگران درباره فضای رسانهای صنعت بیمه، حضور در نمایشگاه بانک، بورس، بیمه و اولویتهای مورد نیاز مدیریت روابط عمومی نوین به بحث و تبادل نظر پرداختند.
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰