تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهریور 1400 - 12:33
کد خبر : 540

در انگلیس :

پی پل خرید و فروش ارزهای مجازی را آغاز کرد

پی پل خرید و فروش ارزهای مجازی را آغاز کرد
اخبار پولی مالی-کاربران پی پل در انگلیس از امروز می‌توانند ارزهای مجازی از جمله بیت کوین را با کیف پول‌های الکترونیک خود خرید و فروش کنند.

به گزارش  اخبار پولی مالی به نقل از رویترز، شرکت تجارت الکترونیکی پی‌پل از امروز به مشتریان خود در انگلیس اجازه خرید و فروش و نگهداری بیت کوین و سایر ارزهای مجازی را می‌دهد.

این اقدام پی‌پل برای ارائه خدمات ارز مجازی در خارج از آمریکا باعث پذیرش بیشتر این شکل جدید از سرمایه می‌شود.

این شرکت مستقر در کالیفرنیا بیش از ۴۰۳ میلیون حساب فعال در سراسر دنیا دارد و یکی از بزرگترین شرکت‌های مالی دنیاست که دسترسی مشتریان خود را به ارزهای مجازی امکان‌پذیر می‌سازد.

پی پل در ابتدای سال جاری میلادی خرید و فروش ارزهای مجازی در آمریکا را آغاز کرد و بعد، این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرد تا از دارایی های دیجیتال خود برای خرید از میلیون‌ها کسب و کار در شبکه آن استفاده کنند.

این شرکت امیدوار است وارد شدن آن به دنیای ارزهای مجازی باعث پذیرش بیشتر این ارزها در جهان شود و شبکه آن را برای ارزهای دیجیتال جدید که احتمالاً توسط شرکت‌ها و بانک‌های مرکزی راه‌اندازی می‌شود آماده کند.

خوزه فرناندز دا پونته، مدیر بخش بلاک چین پیپل، در بیانیه‌ای اعلام کرد:«ما متعهدیم دقیقا طبق قوانین انگلیس و سراسر دنیا عمل و از نقشی که قرار است ارزهای دیجیتال در آینده تجارت جهان بازی کنند حمایت کنیم».

مشتریان در انگلیس قادر خواهند بود بیت کوین، اتر، لایت کوین و بیت کوین کش را از طریق کیف پول های پی پل خود به صورت آنلاین یا بر روی نرم افزار موبایل خریداری کنند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.