تاریخ انتشار : سه شنبه 22 فروردین 1402 - 15:45
کد خبر : 50170

پژوهشکده بیمه، دوره آموزشی مدیریت ریسک عملیاتی را برگزار می‌کند

پژوهشکده بیمه، دوره آموزشی مدیریت ریسک عملیاتی را برگزار می‌کند
اخبار پولی مالی_ پژوهشکده بیمه با همکاری آکادمی جهانی شغلی کینگز دوره آموزشی مدیریت ریسک عملیاتی را به صورت حضوری به زبان انگلیسی و با ارائه ترجمه همزمان در اردیبهشت‌ماه 1402 برگزار می‌کند.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه، در راستای ماموریت‌های پژوهشکده بیمه در توسعه و توانمندسازی منابع انسانی صنعت بیمه و با توجه به بازنگری آیین‌نامه نحوه احراز صلاحیت حرفه‌ای کارکنان کلیدی عملیاتی موسسات بیمه‌ای توسط شورای‌عالی بیمه و ضرورت اخذ مدرک آموزشی-پژوهشی و حرفه‌ای معتبر از پژوهشکده بیمه برای انتصاب مدیران، پژوهشکده بیمه دوره آموزشی مدیریت ریسک عملیاتی را با همکاری آکادمی جهانی شغلی کینگز امارات متحده عربی، در اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار می‌نماید.

این دوره آموزشی ۵ روزه به صورت حضوری، از تاریخ دوشنبه ۸ می تا جمعه ۱۲ می ۲۰۲۳ (۱۸ تا ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲) به مدت ۳۰ ساعت (روزانه ۶ ساعت آموزش شامل ۳ ساعت آموزش نظری و ۳ ساعت آموزش عملی از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۶:۰۰ هر روز) در سالن شهید مطهری پژوهشکده بیمه برگزار خواهد شد و در انتهای دوره، گواهینامه آکادمی جهانی شغلی کینگز به شرکت‌کنندگان اعطا می‌گردد.

شایان ذکر است آکادمی جهانی شغلی کینگز در امارات متحده عربی بیش از ۱۰ هزار دوره شرکتی در بیش از ۱۰ شهر جهان برگزار می‌کند و دارای چندین دپارتمان تخصصی است که هر یک، خدمات مختلف در حوزه نیازهای صنعت ارائه می‌دهند و برای هریک از دوره‌ها نیز گواهی‌نامه صادر می‌شود. این آکادمی، از سال ۲۰۱۶، یک سازمان آموزشی ثبت‌شده تحت گروه بیمه کینگز است و آموزش‌های کیفی در حوزه‌های مالی، مدیریت ریسک، حسابرسی و شش سیگما و فناوری اطلاعات ارائه می‌کند. آموزش‌گران این آکادمی با برخورداری از پیشینه صنعتی قوی، آموزش‌های کیفی را به جای کمی ارائه می‌دهند. آکادمی جهانی کینگز دارای چندین دپارتمان تخصصی است که هر یک، خدمات مختلف در حوزه نیازهای صنعت ارائه و برای دوره‌های آموزشی، گواهی‌نامه صادر می‌نمایند.

محتوای این دوره آموزشی را در ادامه مشاهده نمایید.

محتوای دوره آموزشی مدیریت ریسک عملیاتی

 

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.