تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 اسفند 1401 - 21:40
کد خبر : 46962

مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس عنوان کرد:

پرهیز از خام فروشی و خلق ثروت، استراتژی و عقیده ماست

پرهیز از خام فروشی و خلق ثروت، استراتژی و عقیده ماست
اخبار پولی مالی_ مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس امروز در برنامه های "صبح بخیر ایران" شبکه اول و "صبحانه ایرانی" شبکه دوم سیما به تشریح مهمترین برنامه ها، اقدامات، موفقیت ها و دستاوردهای این گروه پرداخت.

به گزارش اخبار پولی مالی، علی عسکری مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با بیان اینکه هلدینگ خلیج فارس، سرمایه‌ای متعلق به همه ملت ایران است، گفت : علیرغم شرایط تحریم، اما با حالِ خوب، پرقدرت و امیدوارانه رو به جلو حرکت می‌کنیم.

وی با اشاره به اهمیت شعار راهبردی امسال گفت: با استفاده از توان شرکت های دانش بنیان داخلی به عنوان یک عقیده، پرهیز از خام فروشی و خلق ثروت استراتژی اول ماست، راهبردی که لبیک و پاسخ به دغدغه‌ها و منویات مقام معظم رهبری، رئیس‌جمهور محترم، معاون محترم اول رئیس‌جمهور و وزیر محترم نفت است.

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس به برگزاری موفق چهارمین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل و دانش بنیان در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایشی در بهمن ماه امسال اشاره کرد و گفت شعار این رویداد “ایرانی بسازیم، ایران را بسازیم” بود، شعاری که نشانه توجه ویژه هلدینگ خلیج‌فارس به ظرفیت های درون زا و دانش و توان ایرانی است.

وی افزود: در این رویداد، صاحبنظران، کارشناسان و شرکت‌های در طراز بالا و معتبر داخلی حضور داشتند.

عسگری همچنین گفت: افزایش تولید بیش از ۲۳ میلیون تن و صادرات به شش میلیارد دلار، از مهم‌ترین اقدامات و عملکرد امسال هلدینگ خلیج فارس بود و علیرغم شرایط حاکم بر دنیا، این گروه در زمینه صادرات محصول و خدمات، درخشان و موفق ظاهر شده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه تکمیل طرح های نیمه تمام از مهم‌ترین مقاصد استراتژیک و اولویت های شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس است، گفت: به منظور صیانت از محیط زیست و افزایش تولید، به زودی “پالایشگاه گاز هویزه خلیج فارس”، “مگا پروژه گچساران” و “فاز یک واحد آمونیاک پتروشیمی هنگام” با حضور مسئولان ارشد کشور به بهره برداری می‌رسد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.