تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 اسفند 1401 - 15:26
کد خبر : 45967

پرداخت ارز مسافرتی‌ از طریق خودپردازهای ارزی فرودگاه

پرداخت ارز مسافرتی‌ از طریق خودپردازهای ارزی فرودگاه
اخبار پولی مالی_ مدیر پروژه مرکز مبادله طلا و ارز گفت که در این مرکز بابت ارز مسافرتی مبلغ 500 دلار به ازای هر نفر تخصیص داده می‌شود، این مبلغ در فرودگاه به متقاضی از طریق خودپردازهای ارزی و باجه‌های تعیین شده پشت گیت‌ها، پرداخت می‌شود.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از فارس، امیر هامونی، مدیر پروژه مرکز مبادله طلا و ارز ضمن تکذیب خبر حذف ارز ۲۸۵۰۰ تومانی اظهار داشت: ارز ۲۸۵۰۰ تومانی حذف نشده است بلکه برای مقاصد کالاهای اساسی، دارو و تجهیزات پزشکی تخصیص داده می‌شود.

مدیر پروژه مرکز مبادله ارز و طلا با اشاره به مقاصد ارز خدماتی گفت: ارز خدماتی در مرکز مبادله طلا و ارز در ۶۰ سرفصل از جمله ارز مسافرتی پس از گیت فرودگاه تخصیص داده می‌شود.

وی افزود: ارز خدماتی برای مقصدهایی نظیر ارز مسافری، ارز دانشجویی، ارز فرصت مطالعاتی اساتید دانشگاه، ارز بیماران، ارز شرکت‌های حمل نقل هوایی، دریایی و زمینی و سرفصل‌های دیگر پرداخت می‌شود.

هامونی در بیان حذف ارز سهمیه‌ای ۵۰۰۰ یوروی و معادل آن گفت: ارز سهمیه‌ای با راه‌اندازی مرکز مبادله طلا و ارز حذف شده است.

این مقام مسئول گفت: برای ارز مسافری مبلغ ۵۰۰ دلار به ازای هر نفر تخصیص داده می‌شود و این مبلغ پشت گیت فرودگاه به متقاضی از طریق خودپردازهای ارزی و باجه‌های تعیین شده پشت گیت‌ها (بانک ملی) پرداخت می‌شود.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.