مدیر امور نمایندگان و هماهنگی امور استانها بیمه کوثر عنوان کرد:
هوشیاری شبکه فروش عامل سودآوری در عملیات بیمهگری شرکتهای بیمه

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابطعمومی،معصومه نجاتبخش، مدیر امور نمایندگان و هماهنگی امور استانها شرکت بیمه کوثر، ضمن بیان این مطلب، در پنجمین همایش تجلیل از نمایندگان برتر شرکت بیمه کوثر، بیان کرد: نمایندگان نخستین حلقه ارتباطی صنعت بیمه با جامعه هستند و نقش مهم و اثرگذار شبکه فروش در حلقه فرآیند بیمهگری به طور کامل مشهود است.
Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!معصومه نجاتبخش با بیان اینکه انتظار داریم نمایندگان چهار اصل مدیریت فروش، مدیریت ریسک، وصول مطالبات و سودآوری را رعایت کنند، افزود: اهتمام شبکه فروش به اعتلای نام بیمه کوثر به عنوان برند اطمینانبخش و جذاب برای بیمهگذاران، آیندهنگری در گذر از چالشهای کسبوکار، محدودیتها، بازارهای رقابتی و انعکاس نیازهای مشتریان به ستاد و همچنین توسعه فروش بیمههای زندگی به عنوان پشتوانه اقتصادی برای آحاد مردم از دیگر انتظارات ما از شبکه فروش است.
وی تاکید کرد: ارتباط پایدار، مداوم و پیوسته با مشتریان وفادار و سودآور فقط با ارائه اطلاعات کافی و راهنماییهای دقیق در زمان خرید بیمهنامه و بروز حادثه محقق میشود.
برچسب ها :اخبار پولی مالی ، سودآوری ، شبکه فروش ، شرکت بیمه کوثر ، شرکتهای بیمه
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰